1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 388  تاريخ مخابره خبر:  ۱/۸/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138508010214  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۲۴:۴۰
    ۱۳۸۵/۰۸/۰۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

مجلس ترحيم مهندس مهدي سليمي، مديرعامل فقيد موزه سينما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد

مجلس ترحيم مهندس مهدي سليمي، با حضور محمدحسين صفارهرندي، محمدرضا جعفري جلوه، عليرضا رضاداد، مهندس حسن تقدس نژاد و جمعي از مديران و معاونان برگزار شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از روابط عمومي و سمعي و بصري، اين مراسم دوشنبه اول آبان ماه، ساعت 10:30 در نمازخانه اين وزارتخانه با حضور محمدحسين صفارهرندي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، محمدرضا جعفري جلوه معاون امور سينمايي و سمعي و بصري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، مهندس حسن تقدس نژاد معاون اداري و مالي سازمان صدا و سيما،‌ عليرضا رضاداد مديرعامل بنياد سينمايي فارابي و جمعي از معاونين، مديران و مشاورين وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و هنرمندان رشته هاي مختلف كشور خاصه سينماگران با حضور خانواده محترم وي برگزار شد.
    پس از تلاوت آياتي از قرآن كريم، مجري اين مراسم ضمن عرض تسليت درگذشت مهندس مهدي سليمي به خانواده ايشان و ياران همدل و همسنگران علمي و فرهنگي او، براي روح آن بزرگوار در اين ماه عزيز مغفرت و آمرزش كرد.
    در ادامه مراسم سخنران مجلس حجت الاسلام نقويان ضمن اشاره به سجاياي برجسته اخلاقي، فرهنگي و علمي مهندس مهدي سليمي جهت علو روح ايشان و تمامي درگذشتگان و مؤمنان خانواده بزرگ هنر طلب مغفرت كرد.
    حجت الاسلام نقويان با اشاره به اين مطلب كه هنر همواره با جان و قلب انسانها مرتبط است به اهميت تقدس دل در نزد هنرمندان اشاره كرد و افزود: هنرمندان با قلب و دل انسانها سر و كار دارند به اين سبب جايگاه رفيع بر هيچكس پوشيده نيست و بايد درست و با دقت به كار گرفته شود.
    وي خاطرنشان كرد: كسي كه در راه هنر فاخر كشته مي شود يا مي ميرد شهيد است، هر آنچه از قلبي كه در مركز ترشحات ارزشمند هنري است صادر شود بر دلها مي نشيند و آنها را مي ربايد.
    حجت الاسلام نقويان در پايان سخنانش تصريح كرد: خانواده مهندس مهدي سليمي به خودش ببالد كه چنين شخصيت فرهيخته اي به جامعه هنري كشور اعطا كرد تا او در اين مكاره بازار هنرنمايي امروز، هنري فاخر و ارزشمند عرضه كند و در خدمت ارتقاء فرهنگ اين ملك باشد.
    مراسم هفتمين روز درگذشت آن مرحوم سه شنبه 2/8/85 در مسجد الرضا واقع در خيابان خرمشهر، خيابان شهيد عشقيار، ميدان نيلوفر برگزار مي شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com