1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 389  تاريخ مخابره خبر:  ۱۵/۶/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138506150211  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۴۶:۲۴
    ۱۳۸۵/۰۶/۱۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

جوايز برتر جشنواره فيلم مونترال به چين و برزيل رسيد

فيلم‌هاي «پياده‌روي طولاني» از ايجي اوکودا ژاپني و «بزرگترين عشق تمام دنيا» از کارلوس ديگز برزيلي جوايز برتر سي‌امين جشنواره فيلم مونترال را از آن خود کردند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره ، "پياده روي طولاني" شرح سفر يک مرد کهنسال براي يافتن عشق همراه با دختري جوان است. اين فيلم علاوه بر کسب جايزه بزرگ جشنواره به عنوان فيلم منتخب منتقدان بين المللي و بهترين اثر هنري نيز معرفي شد. "بزرگترين عشق تمام دنيا" هم موفق شد جايزه بزرگ را به صورت مشترک با "پياده روي طولاني" به دست آورد. اين اثر داستان دانشمندي است که پس از ابتلا به يک بيماري مهلک، خاطرات دوران کودکي اش را مرور مي کند.
    امسال جشنواره فيلم مونترال ميزبان 22 فيلم از سراسر جهان بود و در مدت زمان 12 روز فيلم هايي را به نمايندگي از 79 کشور به نمايش گذاشت. اين رويداد هنري جايزه بهترين کارگرداني را به پاس ساخت فيلم "پروفسور پدرسن" به هنس پيتر مالند نروژي اهداء کرد. هيات داوران مونترال هم جايزه ويژه خود را به "برف در باد" ساخته ينگ ياشو چيني اهداء کرد. اين فيلم جايزه بهترين هنرپيشه زن را براي ناي پينگ به ارمغان آورد.
    بازي فيليپ پيترز در نقش راننده اتوبوس فيلم "جهنم در تنگير" تحسين منتقدان مونترال را برانگيخت و او جايزه بهترين هنرپيشه مرد را به خانه برد. جشنواره مونترال جايزه بهترين فيلمنامه را به پاس نگارش فيلمنامه "کودک جنگ" به کريستن وگنر آلماني اهداء و نام فيلم "دختر گياهشناس چيني" را به عنوان محبوبترين فيلم معرفي کرد. گاي دوفو فيلمبردار اين اثر نيز جايزه بهترين فيلمبرداري را دريافت کرد.
 
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com