1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 480  تاريخ مخابره خبر:  ۱۱/۶/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138506110206  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۵۴:۵۳
    ۱۳۸۵/۰۶/۱۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

«چشم‌هاي زرد» براي جشنواره پليس آماده مي‌شود

فيلمنامه «چشمهاي زرد» به نويسندگي محمدجواد کاسه ‌ساز براي حضور در دومين جشنواره فيلم پليس آماده شده و به کارگرداني خود او مقابل دوربين مي‌رود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از خبرگزاري مهر، کاسه ساز درباره آخرين فعاليت هاي هنري خود گفت: فيلمنامه «چشم‌هاي زرد» پليسي است و مذاکرات لازم براي ساخت و ارائه آن به جشنواره فيلم پليس صورت گرفته است. البته نتيجه نهايي تا چند روز آينده مشخص مي شود. چون فيلم بايد تا اول آذر براي حضور در جشنواره امسال آماده شود.
    وي در ادامه درباره ديگر فعاليت هاي خود توضيح داد: در حال حاضر مشغول نگارش فيلمنامه اي با عنوان «تانسائو» هستم که درباره يک ورزش رزمي چيني است و معني خواستن را مي دهد. اين ورزش به يکي از فنون رزمي با عنوان وين چونگ مي پردازد که فن مورد استفاده بروس لي بوده و البته طي سال هاي گذشته با تغييراتي مواجه و به نوعي مدرن شده است.
    اين کارگردان درباره آغاز توليد اين سريال يادآور شد: ما براي ساخت اين مجموعه تلويزيوني از فيروز قهرماني دعوت کرده ايم که جزو بنيانگذاران اين ورزش در ايران محسوب مي شود. بر اساس برنامه ريزي مرحله پيش توليد اين سريال از ماه مبارک رمضان آغاز مي شود و مجموعه تلويزيوني «تانسائو» به سفارش شبکه دو سيما در قالب 13 قسمت 45 دقيقه اي توليد خواهد شد.
    کاسه ساز در ادامه به وضعيت اکران عمومي «پروانه اي در مه» اشاره کرد و گفت: اين فيلم جزو آثار شرکت کننده در بخش مسابقه جشن خانه سينماست که فردا براي اعضا هيأت داوران به نمايش درمي آيد. همچنين مذاکرات لازم براي اکران عمومي با شبکه دو سيما به عنوان سرمايه گذار صورت گرفته و فيلم براي دريافت مجوز اکران عمومي به وزارت ارشاد فرستاده شده است. پس از دريافت مجوز تلاش براي اکران فيلم آغاز مي شود.
    فيلم سينمايي «پروانه اي در مه» نگاهي تازه به ژانر دفاع مقدس دارد و داستان زني به نام مهرانه را روايت مي کند که در يکي از کوهستان هاي شمالي زندگي مي کند و به زعم اطرافيانش سال ها پيش همسرش شهيد شده است، اما مهرانه اعتقاد دارد او زنده است و منتظر بازگشتش به خانه است.
    عسل بديعي، کيهان ملکي، برزو ارجمند، زهره صفوي و عبدالرضا زهره کرماني بازيگران اصلي اين فيلم هستند. همچنين مصطفي احمديان مدير فيلمبرداري، بهرام دهقاني تدوينگر، ابراهيم اصغري مدير توليد، ستار اورکي آهنگساز و حبيب‌ اله کاسه‌ ساز تهيه کننده اين فيلم هستند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com