1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 507  تاريخ مخابره خبر:  ۳۱/۴/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138504310204  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۴۸:۰۳
    ۱۳۸۵/۰۴/۳۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

كمدي «كافه مجردها» به زودي ساخته مي‌شود

«كافه مجردها» به كارگرداني و نويسندگي «اصغر هاشمي» در ژانر كمدي به زودي ساخته خواهد شد.

      به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از خبرگزاري فارس، «اصغر هاشمي» در مورد اين فيلم به خبرنگار فارس گفت: موضوع داستان اين فيلم كه در فضايي طنز و در بستر اجتماعي خاص شكل مي‌گيرد تقريباً نزديك به فيلم مجردهاست و اين فيلم به مشكلات جوانان در مورد كار و مسائل عاطفي مي‌پردازد.
      وي در ادامه افزود: در اين فيلم كه فضاي مفرحي خواهد داشت دغدغه هاي چند جوان به تصوير كشيده مي شود كه قصد ازدواج دارند ولي مشكلات هر بار در شكل تازه‌اي به اين جوانان رخ مي نماياند.
      وي در مورد بازيگران اين فيلم گفت: بازيگران هنوز به طور قطعي انتخاب نشده اند و ما به دنبال بازيگران جواني هستيم كه بتوانند از پس نقشهاي خود به خوبي برآيند اما فريبا كامران، حامد بهداد و خزر معصومي از جمله كانديدهاي بازي در اين فيلم سينمايي هستند.
      اصغر هاشمي كه در حال حاضر مشغول كارگرداني مجموعه «يك مشت پر عقاب» است درباره اين مجموعه تلويزيوني گفت: اين مجموعه در چهارده قسمت پنجاه دقيقه‌اي ساخته مي‌شود و از محصولات مركز سيما فيلم است كه به مديريت توليد «هومن كبيري» براي پخش از شبكه اول سيما آماده مي‌شود.
      وي در ادامه افزود: تصويربرداري بسياري از صحنه‌ها رو به اتمام است و بسياري از بازيگران اين مجموعه كار خود را به پايان برده‌اند.
      وي در مورد مضمون فيلمنامه «يك مشت پر عقاب» كه توسط «فرهاد توحيدي» به نگارش درآمده است، گفت: اين مجموعه يك ملودرام خانوادگي است كه در قالبي معمايي، جنايي در بستر انقلاب داستانش را روايت مي‌كند. پايان قصه مجموعه با شروع انقلاب اسلامي در سال 57 همزمان مي‌شود كه اين حادثه به پايان بخشيدن اين ملودرام كمك مي‌كند.
      وي در مورد لوكيشن‌هاي اين سريال گفت: اين سريال در مناطق مختلف تهران، لواسان، حومه كرج،‌ شهريار، فرودگاه مهرآباد،‌ تبريز و پادگان عجب شير تصويربرداري شده است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com