1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 612  تاريخ مخابره خبر:  ۳۱/۴/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138504310202  ساعت مخابره خبر: ۱۰:۴۵:۰۵
    ۱۳۸۵/۰۴/۳۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

پس از گذشت 7 سال

همايش دفاتر انجمن سينماي جوان برگزار شد

نخستين همايش دفاتر انجمن سينماي جوانان ايران در سراسر كشور پس از 7 سال در همدان برگزار شد.

       به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از خبرگزاري فارس، اين همايش با حضور كليه سرپرستان دفاتر انجمن سينماي جوانان ايران و به مدت 3 روز برگزار مي‌شود. امروز در نخستين روز اين همايش «ناصر باكيده» مديرعامل جديد اين انجمن به تاريخچه 20 ساله فعاليت آن اشاره كرد و گفت: با مجموعه فعاليت‌ها و رويكردهاي كه انجمن در طي اين 20 سال داشته است مي‌توان افق روشني را براي آن متصور شد. رسيدن به افقي كه براي انجمن ترسيم شده، ميسر نيست مگر اينكه با وحدت و همدلي اقدماتي براي رسيدن به اين هدف صورت بگيرد.
      «باكيده» گسترش دفاتر انجمن سينماي جوانان ايران را در سراسر كشور مثبت ارزيابي كرد و گفت: انجمن‌هاي سينماي جوان را خانواده مي‌نامم و معتقدم كه انجمن فرصت‌هاي متفاوتي را براي فيلمسازان بوجود مي‌آورد. وجود دفاتر 52 گانه انجمن به همراه شعبه‌ها و نمايندگي‌هايي است كه در سراسر كشور قرار دارد خود بيانگر گستردگي اين حوزه است.
      وي اضافه كرد: وسعت فعاليت‌هاي انجمن به گونه‌اي است كه امكان حضور تعداد قابل توجهي از جوانان را در دفاتر انجمن بوجود مي‌آورد. بسياري از جوانان فعال در انجمن وارد حوزه‌هاي مختلف سينمايي مي‌شوند.
      مديرعامل انجمن سينماي جوانان ايران گفت: نمي توان فعاليت هايي كه انجمن طي 20 سال گذشته انجام داده ناديده گرفت. در حال حاضر 1000 فيلمساز در زمينه فيلم كوتاه فعاليت مي كنند كه نتيجه تلاش اين گروه توليد سالانه 2000 فيلم كوتاه است. بسياري از فيلمسازان و عكاسان در دفاتر انجمن سينماي جوان رشد كرده‌اند.
      وي تأكيد كرد: با نگاهي به نحوه عملكرد فيلمسازاني كه در حال حاضر در انجمن تربيت مي‌شوند، مي‌توان اميدوار بود كه در آينده با نسلي جوان‌تر، پوياتر و خوش‌ فكر روبرو باشيم. در اين ميان نحوه آموزش نهايي كه ارائه مي‌شود بسيار پر اهميت است.
      «باكيده» در انتها بر اهميت حمايت از انجمن سينماي جوانان ايران تأكيد كرد و گفت: با توجه به نقش شاخصي كه انجمن به عنوان يكي از زير مجموعه ‌هاي معاونت سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در تربيت و رشد فيلمسازان دارد بايد مورد توجه جدي قرار بگيرد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com