1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 537  تاريخ مخابره خبر:  ۶/۳/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138503060201  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۳۹:۲۱
    ۱۳۸۵/۰۳/۰۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

امير اسفندياري:

حضور در بازار کن دورنماي يک سال سينماي ايران است

مدير چتر سينماي ايران در بازار جشنواره فيلم کن اين حضور و نتايج آن را ترسيم‌ کننده دورنماي حضور فرهنگي و تجاري سينماي ايران در طول سال جاري معرفي کرد.

       به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از بنياد سينمايي فارابي، امير اسفندياري با ذکر اين نکته که بازاريابي و فروش فيلم پروسه ‌اي طولاني‌ مدت است و نتايج حضور در بازار کن را نمي توان به صورت سريع بيان کرد، گفت: ما مذاکرات مناسبي با شرکت ها و پخش کننده هاي معتبر جهاني انجام داده ايم و خوشبختانه توافقات اوليه زيادي نيز صورت گرفته است که به زودي نتايج آن اعلام مي شود.
       وي ادامه داد: علاوه بر نمايش آثار سينمايي ايراني در سينماهاي رسمي کن، در چتر سينماي ايران و هر غرفه چهار مکان نمايش فيلم هست و آثار سينمايي ايراني از اين طريق براي خريداران و دست اندرکاران حرفه اي سينما به نمايش درمي آيد. خوشبختانه استقبال از چتر سينمايي ايران چشمگير است و پيشنهادات بسياري براي فروش آثار داشته ايم.
       اسفندياري با اشاره به اينکه برنامه ريزي براي تشکيل چتر سينماي ايران از سال گذشته آغاز شد، افزود: طبق پيش بيني ما چتر سينماي ايران از نقاط پرتردد بازار جشنواره کن امسال است و کليه دست اندرکاران حرفه اي سينماي جهان از طريق اين چتر با آخرين وضعيت سينماي ايران و توليدات جديد اين سينما آشنا شدند. طبيعتا استمرار حضور در بازارهاي جهاني فيلم مي تواند باعت بهبود وضعيت اقتصادي سينماي ايران در سطح بين الملل و فروش فيلم هاي ايراني شود. حضور در بازار فيلم جشنواره هاي معتبر جهاني حلقه اي از يک زنجيره متصل است که مي تواند به توسعه تجاري سينماي کشور کمک کند.
        وي يکي از اهداف چتر سينماي ايران را تمرکز در نحوه ارائه محصولات سينماي کشور عنوان کرد و افزود: اين تمرکز باعث هماهنگي بيشتر و برنامه ريزي مناسب تر براي حضور در بازار شد و با امکانات فراهم شده همچنين بخش خصوصي نيز توانست امکان فعاليت مناسب داشته باشد. در واقع با نظم موجود از رقابت هاي بي مورد آثار جلوگيري شد و با تبليغات مناسب هر کدام از نهادها و شرکت هاي زيرمجموعه چتر سينماي ايران بيش از صد عنوان از آثار خود را در اين بازار عرضه کردند.
        اسفندياري تهيه بروشورهاي تبليغاتي، کتابچه راهنماي فيلم هاي ايراني، سي دي مولتي مديا، معرفي آثار و تبليغ فيلم ها در نشريات معتبر از جمله نشريه اسکرين (چهار نوبت در روز) را از ديگر فعاليت هاي چتر سينماي ايران در جشنواره کن عنوان کرد.
        چتر سينماي ايران همزمان با آغاز جشنواره کن آغاز به کار کرد و به مدت 11 روز (يک روز قبل از اختتاميه) برپاست.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com