1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 545  تاريخ مخابره خبر:  ۳۱/۱/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138501310002  ساعت مخابره خبر: ۱۰:۳۶:۴۷
    ۱۳۸۵/۰۱/۳۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

محمد علي نجفي:

جشنواره فيلم دانشجويي موجب ارتباط دانشجو با مخاطب آثارش مي شود

جشنواره فيلم دانشجويي موجب ارتباط مستقيم و رو در رو دانشجويان با مخاطب آثارشان مي‌‏باشد كه اين جريان باعث هدايت دانشجوي سيماي حرفه‌‏اي مي‌‏شود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از ستاد خبري دومين جشنواره ملي «فيلم دانشجويي» «محمد علي نجفي» كارگردان سينما با بيان اين مطلب افزود: يكي از جريانات اصلي در سينماي ايران در حال حاضر، برگزاري جشنواره فيلم دانشجويي است زيرا اين جريان هنوز بكر بوده و آلوده جريانات خاص سينمايي نشده است و به نوعي براي يك قضاوت ساده براي فيلم سازاني كه تازه اول راه هستند يك جريان ارزشمند و اميدوار كننده مي‌‏باشد.
    وي ادامه داد: در جشنواره‌‏هاي دانشجويي آثار فيلمسازان جوان مورد نقد و بررسي قرار مي‌‏گيرند اين جشنواره مكاني است براي اين كه دانشجو با مخاطب فيلم خود از نزديك آشنا شود، خبر مخاطب را بشناسد و با او ارتباط برقرار كند و از اين طريق سير اصلي ساخت فيلم را بيابد و ادامه اين روند مي تواند حضور وي در جشنواره‌‏هاي بين المللي را تضمين كند.
    كارگردان فيلم «زاگرس» يكي از راه‌‏هاي پيشرفت دانشجويان در زمينه توليد فيلم را همراهي علوم و تجربه مي‌‏داند و معتقد است يكي از راه‌‏هاي اصلي پيشرفت دانشجو در زمان تحصيل همراهي علم با تجربه است داشتن تحصيلات يكي بعدي است و همراهي آن با تجربه و سر صحنه بودن وي را بيشتر براي ورود به سينماي حرفه اي آماده مي كند.
وجود تجربه تنها در جوانان علاقه مند به سينما آن ها را دچار تكرار مي كند ولي همراهي آن با تحصيلات آكادمي باعث بروز خلاقيت و به روز بودن مي‌‏شود.
    وي، نمايش آثار شاخص دانشجويان در اين جشنواره همراه با جلسات نقد و بررسي از طريق تلويزيون را بي شك تشويق جدي دانست و گفت: براي اين كه آثار دانشجويي موفق در اين جشنواره رها نشوند و به درستي در مسير هدايت شوند بايد مورد تشويق و حمايت قرار گيرند.
 
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com