1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 606  تاريخ مخابره خبر:  ۲۸/۱/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138501280207  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۱۷:۴۴
    ۱۳۸۵/۰۱/۲۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

اكبر عبدي:

«سينما آزادي» جزو خاطرات بسياري از هنرمندان و مردم است

سينما آزادي، خاستگاه خاطرات بسياري از مردم و هنرمنداني است كه سالها در آنجا به همراه خانواده ‌شان با فيلم ها زندگي كردند و به تماشاي فيلم هايي نشستند كه امروز برايشان خاطره انگيز‌ترين لحظات است.

       به گزارش سايت سينمايي سوره، «اكبر عبدي» بازيگر و هنرمند تواناي سينما و تلويزيون در آستانه احداث سينما آزادي توسط شهرداري با اشاره به مطلب فوق گفت: سينما آزادي قطب فروش سينمايي كشور بود به جرات مي ‌توان گفت اين سينما به تنهايي بار فروش هفت هشت سينما را به دوش مي‌ كشيد.
      عبدي، همچنين با اشاره به حادثه آتش‌ سوزي اين سينما گفت: از بين رفتن اين مكان ضربه بسياري را به سينماي كشور زد چون حداقل به اندازه 6 سالن درآمد و فروش داشت و اين كمكي بود براي تهيه ‌كننده و سينمادارها.
      اين بازيگر سينما، همچنين درباره خاطرات خودش از اين سينما گفت: سال 65 اولين روزي كه قرار بود بازي خودم را بر روي پرده سينما ببينم، براي تماشاي اجاره نشين‌ها به همراه خانواده و 50، 40 نفر از دوستان به اين سينما رفتيم و اتفاقا اولين سانس جشنواره هم بود و همين كه قرار بود براي اولين بار خودم را روي پرده سينما ببينم جذاب ‌ترين چيز در زندگي‌ام بود. سينما‌ آزادي از اين جهت خاطره و خاطرات بسياري را در ذهن من دارد و اميدوارم هر چه زودتر مجددا ساخته شود.
      اكبر عبدي همين درباره احداث مجدد اين سينما يادآور شد: ساخت مجدد سينما آزادي يكي از اتفاقات مهم در سينماي كشور ما محسوب مي‌ شود و حالا كه شهرداري تهران به فكر ساخت آن افتاده، بايد اين اتفاق را به فال نيك گرفت. شهردار تهران در مراسم افتتاحيه جشنواره فيلم فجر وعده وعيدهايي درباره ساخت سالن سينما داده بود و به نظر مي ‌رسد اين وعده‌ها در حال عملي شدن است.
      وي همچنين در پايان گفت: شهرداري تهران نقش بسيار مهمي را درباره ساخت مكان‌هاي فرهنگي دارد و اميدواريم با ساخت سينما آزادي شروع خوبي باشد براي اتفاق‌هاي خوشايند بعدي.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com