1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 500  تاريخ مخابره خبر:  ۷/۱۲/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138412080000  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۳۵:۱۰
    ۱۳۸۴/۱۲/۰۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

آموزش مجازي سينما در اينترنت

فاز اول طرح نخستين «آموزش مجازي سينما» در پايگاه اطلاعاتي حوزه هنري استان خراسان رضوي به آدرس اينترنتي www.hhkh.ir راه اندازي شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، دوره هاي آموزشي سينما در اين حوزه در 9 فصل و 120 درس تدوين شده كه طي چند مرحله بر روي پايگاه اطلاعاتي مزبور قرار مي گيرد.
    در اين سيستم آموزشي راه دور، به منظور ارائه هر چه بهتر و كارآمدتر محتواي دروس و سرفصلهاي مختلف سعي شده تا آنجا كه امكان دارد از تصاوير، بخش هاي منتخب صوتي و ويديويي برگرفته از آثار سينمايي ذكر شده در محتواي هر بخش استفاده شود تا هنرجو ضمن مطالعه هر بخش مصداقهاي عيني مباحث مطرح شده را (به صورت تصوير ثابت، صوت يا تصوير متحرك) مشاهده كند.
    دوره آموزش مجازي سينما، به پيكرشناسي و كالبدشناسي فيلم مي پردازد و تمام عناصر تشكيل دهنده آن را چه به لحاظ ساختار فرمي و چه از جهت روند پرداخت محتوايي مورد بررسي دقيق قرار مي دهد و در اين راه هيچ نكته اي را ناگفته باقي نيم گذارد.
    شايان ذكر است، هنرجويان مي توانند در صورت نياز يا تمايل با مدرس آن كلاس ارتباط الكترونيكي برقرار كرده و به تبادل نظر بپردازند. همچنين در پايان هر ترم آموزشي، آزمون هايي به عمل مي آيد و هنرجويان موفق تر در اين سلسله آزمون ها از امكانات فوق برنامه اين كلاس ها به شكلي ويژه برخوردار مي شوند.
    لازم به ذكر است، اين دوره هاي آموزشي براي عموم علاقه مندان در پايگاه اطلاعاتي حوزه هنري استان خراسان رضوي قابل دسترسي است.


انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com