1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 658  تاريخ مخابره خبر:  ۹/۱۱/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138411090208  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۰۵:۰۱
    ۱۳۸۴/۱۱/۰۹                              تاريخ نشر خبر :  
 

مسعود آب ‌پرور:

فيلمي سرگرم ‌كننده ساخته ‌ام

سوژه فيلم «قتل آن ‌لاين» سرگرم‌ كننده است و من قصد داشتم براي مخاطب جذابيت ايجاد كنم؛ فكر مي ‌كنم فيلمي سرگرم‌ كننده ساخته ‌ام.

     به گزارش سايت سينمايي سوره، «مسعود آب‌ پرور» كارگردان فيلم «قتل آن لاين» با بيان اين مطلب در نشست مطبوعاتي اين فيلم درباره قتل‌هاي زنجيره ‌اي و اينكه چرا اين موضوع را براي «قتل آن لاين» انتخاب كرده گفت:هدف من در درجه اول نشان دادن قتل‌هاي زنجيره ‌اي نيست، بلكه من مي ‌خواستم با استفاده از زبان سينما و با استفاده از ادوات سينما اين فيلم را به تصوير بكشم. خوشبختانه در اين فيلم من از افراد حرفه‌اي سينما استفاده كردم.
     كارگردان «قتل آن لاين» در ادامه درباره ريتم كند فيلم گفت: من فكر مي‌ كنم سكانس‌ها ريتم خاص خود را داشتند و به نظر من فيلم كشدار يا كند نبود.
     وي، درباره عملكرد نيروي پليس فيلم گفت: تمامي قتل‌ها در فيلم خيلي سريع اتفاق مي ‌افتد و شايد دو سه روز طول مي‌ كشد و قتل‌ها انجام مي ‌شود. عملاً به اين خاطر و فاصله نزديك بين سكانس‌هاي قتل قدرت عمل از ما گرفته شده است.
     شهاب حسيني هم درباره لحن خاص خود در «قتل آن لاين» توضيح داد: من فكر نمي ‌كنم از لحن خاصي در فيلم استفاده كرده باشم.
     وي، درباره حضور خود در اين فيلم گفت: من به علت اينكه همزمان با اين فيلم درگير پروژه ديگري بودم، تنها يك ماه مي ‌توانستم در توليد آن حضور داشته باشم و اين امر بازي را براي من سخت كرده بود.
     كارگردان «قتل آن لاين» درباره مشاوره نيروي انتظامي در اين فيلم گفت: مدتي است پليس براي ساختن فيلم‌هايي كه نيروي انتظامي در آن نقش دارد امور مشاوره تأسيس كرده است تا فيلمسازان از آنها كمك بگيرند. من هم در اين فيلم از اين مشاوره بسيار بهره گرفتم.

* در حاشيه جلسه
     لازم به ذكر است، در ابتداي اين جلسه «آب‌ پرور»، ياد «كاظم شهبازي» فيلمبردار فيلم را گرامي‌ داشت و گفت: شهبازي در اين فيلم يك دوست و يك همكار عزيز براي من بود و جاي او در اين جلسه خالي است. من از دوستان خواستم در جاي او شمع روشن كنند تا يادش گرامي باشد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com