1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 465  تاريخ مخابره خبر:  ۲۲/۸/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138408220200  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۴۱:۰۵
    ۱۳۸۴/۰۸/۲۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

شرف الدين، دبير جشنواره فيلم دفاع مقدس:

داوري فيلم هاي جشنواره توسط وزارتخانه ها، سازمان ها و مراكز مختلف دولتي و خصوصي

وزارتخانه ها، سازمان ها و دستگاه هاي مختلف كشور مي توانند با همراهي و مشاركت با ستاد برگزاري دهمين جشنواره فيلم دفاع مقدس، برترين آثار سينمايي دفاع مقدس را انتخاب كنند.

     به گزارش سايت سينمايي سوره، «محمدرضا شرف الدين» دبير دهمين جشنواره فيلم دفاع مقدس با اعلام اين مطلب افزود: اهميت تاريخي حفظ حماسه دفاع شرافتمندانه و مقدس در جنگ تحميلي ضروري است كه متوجه تمامي مسؤولان، مديران، كاركنان دولت و دست اندركاران وزارتخانه ها، سازمان ها، ارگان ها و نهادهاي دولتي و خصوصي است.
     وي، ادامه داد: درك اين ضرورت، ستاد برگزاري جشنواره فيلم دفاع مقدس را بر آن داشت تا به سهم خود با گردآوري تلاش هاي بصري همدلان اين عرصه به ضبط و ترسيم هنري مقطع سرنوشت ساز هشت سال دفاع مقدس حافظه تاريخي سرزمين مان را تقويت نمايد.
     به گفته وي، اين جشنواره كوشيده است با جمع آوري توليدات بصري با موضوعات دوران ارزشمند دفاع مقدس، به نوعي تلاش هاي هنرمندانه اين عرصه را ارزيابي و بهترين هاي آن را انتخاب و ارج گذاري نمايد.
     دبير دهمين جشنواره فيلم دفاع مقدس، با اشاره به نقش تعيين كننده و حضور پررنگ وزارتخانه ها، سازمان ها، ارگان هاي مختلف و دستگاه هاي اجرايي كشور در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، از تمامي اين دستگاه ها دعوت كرد با معرفي هيأتي سه نفره از صاحب نظران و كارشناسان بهترين آثار جشنواره را برگزينند.
     وي، درخصوص نحوه همكاري اين سازمان ها و مراكز خاطرنشان كرد: سازمان ها، وزارتخانه ها و مراكز مختلف مي توانند با بازبيني و ارزش گذاري آثار جشنواره و پيش بيني اهداي جوايز به قدرداني از محتواها و ساختار بهترين تلاش هايي كه به نوعي با اهداف فعاليت ها و مشاركت آنها در جنگ تحميلي مرتبط بپردازند.
     شرف الدين، اظهار داشت: اين دعوت به همكاري نه تنها خواسته اي دور از انتظار نيست بلكه بر اين باوريم كه مي تواند جزيي از تكاليف وظايف فرهنگي و اجتماعي اين مراكز در ثبت مشاركت معنوي تلقي گردد.
     وي، اضافه كرد: منتخب هيأت هاي داوري سازمان هاي مختلف در مراسم اختتاميه دهمين جشنواره معرفي مي شوند.
     گفتني است، مشاركت وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهاي مختلف در قالب بخش «جوايز جنبي» در ساختار دهمين جشنواره فيلم دفاع مقدس پيش بيني شده است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com