1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 608  تاريخ مخابره خبر:  ۱۶/۸/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138408160201  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۴۱:۲۴
    ۱۳۸۴/۰۸/۱۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

شهردار تهران از ستاد برگزاري جشنواره فيلم دفاع مقدس بازديد كرد

صبح روز شنبه 14 آبان ماه دكتر «محمدباقر قاليباف» شهردار تهران از ستاد برگزاري «دهمين جشنواره فيلم دفاع مقدس» بازديد كرد.

     به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از امور رسانه اي فيلم دفاع مقدس، در اين برنامه كه به صورت نشست مشتركي با حضور «محمدرضا شرف الدين» دبير جشنواره «حبيب الله كاسه ساز» رييس شوراي سياست گذاري، «محمد صنعتي» قائم مقام دبير جشنواره، «محمد خزاعي» مشاور دبير و معاونت ارتباطات و تبليغات و «مقصود جباري» دبير اجرايي و جمعي از مديران و كاركنان بخش هاي مختلف ستاد برگزاري جشنواره برگزار شد اهداف، ابعاد و برنامه هاي دهمين جشنواره و روند فعاليت و تداوم آن تشريح شد.
     دكتر قاليباف، در اين نشست ضمن استقبال از برگزاري جشنواره با تأكيد بر لزوم اهتمام به فرهنگ و سينمايي دفاع مقدس و تقويت و احياي آن گفت: شايسته است كه اين حركت با پويانمايي و شكوه تمام به اجرا درآيد.
     وي با اشاره به همكاري شهرداري تهران از جشنواره فيلم دفاع مقدس تأكيد كرد: بايد جشنواره،‌ به شكل تأثيرگذار و هدفمندي برگزار شود.
     وي اظهار اميدواري كرد جشنواره فيلم دفاع مقدس نيز در مقياس وسيع و به شكل ثمربخش و اثرگذاري برگزار شود و متناسب با شأن و جايگاه موضوع دفاع مقدس و فرهنگ پايداري و استقامت و ارزش هاي جنگ به اجرا درآيد.
     برپايه اين خبر، در اين مراسم «محمدرضا شرف الدين» به تشريح اهداف و برنامه هاي جشنواره پرداخت و خاطرنشان ساخت: پس از وقفه اي كه در روند برگزاري جشنواره اتفاق افتاد در نظر داريم با بهره گيري از تمام توانمندي ها، ارتباطات و تجربه ها به صورت باشكوه اين حركت را تحقق بخشيم.
     وي با اشاره به حمايت معاونت سينمايي و بنياد سينمايي فارابي عنوان كرد: انجام تمامي طرح ها و برنامه ها در ابعاد پيش بيني شده همچنان،‌ حمايت ساير سازمان ها و دستگاه ها را مي طلبد.
     همچنين، «حبيب الله كاسه ساز» رييس شوراي سياست گذاري جشنواره فيلم دفاع مقدس نيز، با تأكيد بر لزوم برگزاري گسترده جشنواره عنوان كرد:‌ خوشبختانه دهمين جشنواره فيلم دفاع مقدس، شايد پربارترين دوره جشنواره باشد چراكه آثار شاخص و مطرح حوزه سينمايي دفاع مقدس در اين دوره حضور دارند.
     كاسه ساز گفت: به خاطر اهميت، شأن و حساسيت و ارتقاي كيفيت كار برگزاري جشنواره، طرح هايي صورت گرفته كه جشنواره با صلابت، تنوع و پربار به اجرا گذاشته شود و حق مطلب ادا شود.
     در پايان «محمد خزاعي» مشاور دبير و معاونت ارتباطات و تبليغات، نيز با تشريح تاريخچه اي از جشنواره دفاع مقدس و ترسيم روند برگزاري آن اظهار داشت: جشنواره دفاع مقدس روند پرفراز و نشيبي را پشت سر گذاشته و دهمين دوره آن در جريان است.
     وي افزود:‌ با همراهي برخي از سازمان ها و دستگاه ها، خوشبختانه تا امروز شاهد روندي مثبت و مناسب هستيم و طبيعي است اجراي باشكوه تر آن همدلي و همكاري سازمان هاي ديگري را طلب مي كند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com