1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 472  تاريخ مخابره خبر:  ۲۲/۶/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138406220104  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۴۸:۰۹
    ۱۳۸۴/۰۶/۲۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

مدير توليد انجمن سينماي ايران:

انتصاب جعفري جلوه فيلمسازان كوتاه را اميدوارتر كرد

با انتصاب مهندس «جعفري جلوه» بارقه‌اي از اميد در دل فيلمسازان كوتاه به وجود آمد و فيلمسازان كوتاه اميدوارتر از قبل شدند.

     به گزارش سايت سينمايي سوره، «ناصر باكيده» مدير توليد انجمن سينماي جوانان با بيان اين مطلب گفت: به زعم بنده، وي يكي از بهترين انتخاب‌ها براي تصدي معاونت سينمايي در اين برهه زماني است. حضور وي شعف و شور زيادي در فيلمسازان كوتاه ايجاد كرده و فيلمسازان كوتاه مشتاقانه منتظر اجراي برنامه‌هاي معاون امور سينمايي هستند.
     وي ادامه داد:حمايت‌هاي «جعفري جلوه» در زمان مديريت ايشان در تلويزيون و حمايت‌هاي ويژه وي از فيلم كوتاه، اين اميد را دو چندان كرده است.
     مدير توليد انجمن سينماي جوان همچنين امكانات و بودجه‌ اين بخش مهم از سينما را ناكافي دانست و خاطر نشان كرد: فيلم كوتاه به همت مسؤولان و تلاش فيلمسازان جوان امروز توانسته جايگاه مناسبي را پيدا كند اما بايد حمايت‌هاي ويژه اي در بخش عرضه از فيلم‌هاي كوتاه انجام شود تا اين سينما بتواند به جايگاه واقعي خود برسد.
     وي، با تأكيد بر وجود تنوع در اين نوع سينما اظهار داشت: به دليل تنوع بسياري كه در اين نوع سينما وجود دارد، در بخش عرضه صدا و سيما و نهادهاي ديگر مي‌توانند كمك‌هاي شاياني به فيلم كوتاه كنند.
        مدير توليد انجمن سينماي جوانان ايران در مورد فيلم‌هاي كوتاه با مضامين «معناگرا» و «دفاع مقدس» اظهار داشت: در حال حاضر مضامين اخلاق گرا و مفاهيم دفاع مقدس در فيلم‌هاي كوتاه جايگاه خاصي يافته‌اند و با توجه به اين كه بسياري از فيلمسازان كوتاه؛ جوان، پرشور و خلاق هستند آثاري متفاوت و بديع را دراين عرصه خلق كرده‌اند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com