1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 423  تاريخ مخابره خبر:  ۲۹/۴/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138404290000  ساعت مخابره خبر: ۱۷:۰۱:۳۶
    ۱۳۸۴/۰۴/۲۹                              تاريخ نشر خبر :  
 

آخرين فيلم «ريدلي اسكات» در حوزه هنري شهر تهران نقد شد

«سيدناصر هاشم زاده» در نشست نقد و بررسي فيلم «پادشاهي آسمان» آخرين ساخته ريدلي اسكات تصريح كرد، برنده تضاد ميان مسلمانان، مسيحيان و يهوديان هستند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، در اين برنامه كه به همت واحد سينمايي حوزه هنري شهر تهران برگزار شد، پس از نمايش فيلم، «سيدناصر هاشم زاده» به تحليل آن پرداخت.
    وي در اين باره گفت: اين كارگردان با هوشياري تمام به سراغ يك داستان قابل پرداخت رفته است. قصه فيلم به دوران سلطه مسيحيت بر اورشليم و جنگ هاي صليبي برمي گردد كه براي بسياري از اروپاييان بسيار مقدس بوده است.
    وي گفت: ريدلي اسكات به دوره اي از تاريخ اشاره مي كند كه اورشليم در دست مسيحيان ولي قدرت با مسلمانان است و آنها به دليل عهدي كه با مسيحيان دارند به فتح اورشليم همت نمي گمارند. در همين رابطه در جايي از فيلم از زبان قهرمان قصه مي شنويم كه ما بايد بسياري از چيزها را از مذهب فراگيريم.
    هاشم زاده در ادامه اظهار داشت: ريدلي اسكات در اين فيلم مي خواهد بگويد اگر مسيحيان در آن زمان عهدشكني كردند و نابود شدند با تكرار اين اتفاق در زمان معاصر، چه اتفاقي براي غرب خواهد افتاد؟ اين نكته را هم از ياد نبريم كه امروزه به زور قدرت نظامي در عراق و افغانستان سرپا ايستاده اند.
    «سيدناصر هاشم زاده» با بيان اينكه «پادشاهي آسمان» به نسبت پروژه هاي قبلي هاليوود مثل «اسكندر» و «تروا» فيلم قابل اعتمادتري است گفت: بسياري از منتقدان اعتقاد دارند كه «پادشاهي آسمان» فيلمي ضد جنگ است.
    وي تأكيد كرد: اين فيلم يكي از اولين پروژه هاي غرب و هاليوود براي نشان دادن تقدس اورشليم به عنوان مكاني براي آخرالزمان است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com