1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 502  تاريخ مخابره خبر:  ۱۸/۴/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138404180002  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۴۹:۱۹
    ۱۳۸۴/۰۴/۱۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

«جنگ دنياها» ي اسپيلبرگ ركورد مي شكند

فيلم سينمايي «جنگ دنياها» در اولين روزهاي نمايش تقريباً در اكثر كشورها به فروش بالايي دست يافته است و در حال ركورد شكني است، اما هنوز نتوانسته به كسادي سينما خاتمه دهد.

    به گزارش سايت سينماي سوره به نقل از خبرگزاري ها، در آمريكا طي تعطيلات آخر هفته «روز استقلال»، فيلم «جنگ دنياها» در مجموع 6/77 ميليون دلار فروش داشت و توانست از فيلم‌هاي بالاي جدول فروش، يعني «بتمن شروع مي‌كند»، «آقا و خانم اسميت»، «جادوزده» و «اپيزود سوم جنگ ستارگان» پيشي بگيرد.
    با وجود استقبال گسترده از «جنگ دنياها»، فروش اين فيلم موفق، نسبت به همين مقطع در سال گذشته حدود  25 درصد كاهش نشان مي‌دهد.
سال گذشته در همين زمان، فيلم «مرد عنكبوتي 2» به 8/115 ميليون دلار فروش دست يافت كه 25 درصد از فروش امسال «جنگ دنياها» بالاتر است.
تهيه كنند
گان فيلم سينمايي «جنگ دنياها» براي اين فيلم استقبال بيشتري را انتظار داشتند، زيرا به نظر آنها اين فيلم تمام عوامل موفقيت تجاري را در اختيار دارد.
    اين فيلم با بودجه‌اي كلان و با تداركات و شگردهاي فني بي‌مانندي تهيه شده است. فيلم «جنگ دنياها» از داستاني معروف نوشته «اچ جي ولز» اقتباس شده كه بيشتر دوستداران سينما با آن آشنا هستند و بازيگر اصلي آن «تام كروز» يكي از گرانترين و محبوب‌ترين بازيگران هاليوود است.
درونمايه داستان علمي ـ تخيلي «جنگ دنياها»، ماجراي حمله ناگهاني و خشونت آميز ساكنان ناشناخته سيارات ديگر به كره زمين است.
    كارشناسان و منتقدان سينمايي براي اين ركود بي‌سابقه، بر دو عامل اصلي انگشت مي‌گذارند، يكي آنكه محصولات تازه هاليوود از نظر كيفي در سطحي نيستند كه عامه تماشاگران را به سالن‌هاي سينما جلب كنند.
    عامل دوم، رواج «سيستم‌هاي دي وي دي» است كه فيلم‌هاي سينمايي را تنها مدت اندكي پس از نمايش عمومي آنها، در دسترس سينمادوستان قرار مي‌دهد.
    در بريتانيا نيز فيلم «جنگ دنياها» فروش بالايي داشت و طي سه روز اول نمايش 6/8 ميليون پوند فروش كرد و به بالاترين سطح جدول فروش فيلم‌ها رسيد.
فيلم «جنگ دنياها» از روز 29 ژوئن امسال در 78 كشور جهان به روي پرده سينما رفته است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com