1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 475  تاريخ مخابره خبر:  ۱۰/۱۲/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138312100101  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۴۱:۳۴
    ۱۳۸۳/۱۲/۱۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

نخستين جشنواره سراسري فيلم كوتاه «نگاه دوم» برگزار مي شود

به همت حوزه هنري استان لرستان و معاونت سينمايي حوزه هنري، جشنواره نخست سراسري فيلم كوتاه (داستاني و مستند) با عنوان «نگاه دوم» از 23 تا 25 فروردين ماه 84 در لرستان برگزار خواهد شد.

     به گزارش سايت سينمايي سوره، اين جشنواره كه به منظور ايجاد بستري مناسب براي عرضه و تبادل انديشه ها و بهره وري از تجارب هنرمندان فيلمساز در جهت بررسي مشكلات و معضلات استان لرستان از نگاه دوربين برگزار خواهد شد، شامل دو بخش «مسابقه» و «ويژه» خواهد بود. بخش مسابقه به فيلم هايي اختصاص دارد كه به معضلات اجتماعي جامعه اسلامي ايران پرداخته باشند. بخش ويژه هم مربوط به فيلم هايي است كه به معضلات اجتماعي استان لرستان شامل: بيكاري، اعتياد و زنان پرداخته باشند.
     مهلت ارسال آثار به اين جشنواره تا 30 فروردين ماه 84 است و فيلمسازاني كه تمايل به شركت در اين جشنواره دارند مي توانند ضمن پر كردن فرم درخواست شركت در جشنواره، يك نسخه از كپي فيلم هايشان (در هر قطعي كه باشد)، 4 قطعه عكس از صحنه و پشت صحنه فيلم و همچنين يك قطعه عكس 4×3 از كارگردان را به دبيرخانه اين جشنواره به نشاني: خرم آباد لرستان، خيابان علوي، كوچه سعيد امان الهي، پلاك 2 ارسال كنند. علاقمندان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانند با شماره تلفن 4208127 (خرم آباد) تماس حاصل كنند.
     لازم به ذكر است كه بر روي هر كاست فقط بايد يك فيلم ضبط شده باشد و مشخصات فني فيلم و فيلمساز هم بايد به طور كامل بر روي هر كاست الصاق شود. در ضمن به فيلم هاي خارج از ضوابط، مقررات و موضوع مرتبط با جشنواره، ترتيب اثر داده نخواهد شد و دبيرخانه جشنواره، هيچ مسئوليتي در قبال آسيب هاي ناشي از ارسال نامطلوب آثار نمي پذيرد.
گفتني است، به فيلم هاي برتر هر دو بخش جشنواره ـ رتبه هاي اول تا سوم ـ جوايز ارزنده نقدي، تنديس و لوح زرين جشنواره اهدا خواهد شد.

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com