1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 491  تاريخ مخابره خبر:  ۴/۱۱/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138311042014  ساعت مخابره خبر: ۱۷:۳۷:۵۹
    ۱۳۸۳/۱۱/۰۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

جشنواره بين المللى فيلم رشد در بوشهر آغاز به كار كرد

سى وچهارمين جشنواره بين المللى فيلم رشد روزشنبه درسرسراى سينما تئاتر كانون بوشهر آغاز به كار كرد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، رييس سازمان آموزش وپرورش استان بوشهر در اين جشنواره گفت: براى حضور در عرصه هاى بين المللى يادگيرى ازطريق امکانات رسانه اى لازم و ضرورى است.
    «حسين بختيارى آزاد» افزود: باتوجه به پيشينه غنى فرهنگى کشورمان بايد زمينه احياى اين فرهنگ غنى را فراهم نمود و براى انتقال آن به جهانيان تلاش کرد.
    وى، با بيان اينکه ايران بعنوان گهواره تمدن بشر به شمار مىرود، تصريح کرد: امروز کشورى در دنيا مطرح است که زبان روزآمد داشته و بر کشورهاى ديگرتأثيرگذار باشد.
    بختيارى آزاد هدف از برگزارى جشنواره رشد را کمک به رشد کمى و کيفى فيلم هاى آموزشى و تربيتى، استفاده از اين فيلم ها براى رشد دانش آموزان، آشنايى دانش آموزان و فرهنگيان با فيلم هاى کوتاه براى انتقال ارزش ها و آشتى خانواده ها با رسانه ها به خصوص سينما دانست.
    وى، با اشاره به اينکه دراين جشنواره ۹ هزار دانش آموز مقاطع راهنمايى ومتوسطه شرکت مىکنند، گفت: دراين جشنواره ۳۲ فيلم کوتاه، بلند، آموزشى، تربيتى، اخلاقى و مستند به مدت يک هفته نمايش داده مى شود.
    مسئول جشنواره بين المللى فيلم رشد در بوشهر نيز گفت: امروز رسانه ها جزيى از فرهنگ ما هستند و نمى توان از فرهنگ رسانه اى فرار کرد.
    «عالى بازدار» افزود: با توجه به اينکه ادبيات و دانش رسانه اى جوان، کوچک و بزرگ را آماده مىسازد و به راهى که مى خواهد مى برد، اگر از رسانه ها درجهت صحيح و انسانى استفاده شود مىتوان آسيب پذيرى جامعه را به حداقل رساند.
    وى با بيان اينکه رسانه هاى جمعى در ارتقاى سطح آگاهى، مهارت و کارآمدى مردم موثرند، تصريح کرد: بايد مهارت استفاده از رسانه ها و استراتژى تعليم و تربيت رسانه اى را در برنامه هاى آموزش و پرورش به جايگاهى ويژه رساند.

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com