1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 459  تاريخ مخابره خبر:  ۹/۱۰/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138310092003  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۰۳:۱۳
    ۱۳۸۳/۱۰/۰۹                              تاريخ نشر خبر :  
 

جايزه صادراتي براي محصولات و خدمات سينمايي

با تصويب نامه وزراي شوراي عالي توسعه صادرات غيرنفتي و تأييد رئيس جمهور، آيين نامه پرداخت جايزه صادراتي به توليدات و خدمات سينمايي، اجرايي شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، به نقل از روابط عمومي معاونت امورسينمايي و سمعي و بصري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با تأييد سيدمحمد خاتمي رييس جمهوري اسلامي ايران و براساس استناد به اصل يكصد و سي و هشتم قانون اساسي و با رعايت تصويب نامه كميسيون موضوع اصل 138 قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران، آيين نامه اجراي چگونگي پرداخت جايزه صادراتي به محصولات و خدمات سينمايي و سمعي و بصري در 5 ماده و 4 تبصره تصويب شد.
    بنابر همين گزارش، انواع فيلم هاي سينمايي، مستند، آموزشي، انيميشن، كوتاه و عكس به صورت فيلم فيلم هاي 35 ميليمتري، 16 ميليمتري، انواع نوارهاي ويديويي بتاكم، دي وي كم و يا انواع لوح هاي فشرده DVD، VCD و همچنين خدمات سينمايي و سمعي و بصري شامل: ارايه خدمات توليد فيلم، توليد مشترك و سفارش توليد، مشمول دريافت جايزه صادراتي شناخته شده است. لازم به ذكر است كه در اين آيين نامه مقدر شده به صادركنندگان و خدمات سينمايي و سمعي و بصري در سال هاي 1383 و 1384 به ميزان 12درصد، در سال 1385 به ميزان 10 درصد و در سال 1386 به ميزان 8 درصد مبلغ كل قراردادهاي معتبر بسته شده با اشخاص حقيقي و حقوقي خارج از كشور در زمينه خريد امتياز محصولات و خدمات سينمايي وسمعي و بصري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به عنوان سازمان مباشر با نظارت سازمان توسعه تجارت ايران قابل پرداخت خواهد بود.
    بنابر همين گزارش، منابع مالي براي پرداخت اين جوايز، همه ساله با پيشنهاد وزارت بازرگاني و با هماهنگي سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور تأمين مي شود.
    لازم به يادآوري است كه متقاضيان مي توانند جهت اطلاعات بيشتر و ارائه اسناد و مدارك موردنياز به دفتر جشنواره ها و مجامع بين المللي معاونت امور سينمايي و سمعي و بصري مراجعه نمايند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com