1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 539  تاريخ مخابره خبر:  ۷/۱۰/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138310072009  ساعت مخابره خبر: ۱۸:۴۳:۱۳
    ۱۳۸۳/۱۰/۰۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

معاون سينمايي:

سينماي ما مبتذل نيست

معاون سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: ما در زمينه سينما اكنون مشكل خاصي نداريم و سينماي ما مبتذل نبوده، چرا كه سينماي مبتذل به درد ما نمي خورد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «حيدريان» معاونت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در اختتاميه دومين جشنواره عكس فيلم و فيلمنامه امام رضا (ع) كه در سالن اجتماعات مجتمع الغدير مشهد برگزار شد، ضمن بيان مطلب فوق افزود: وجود سينماي متبذل در سينماي ما لازم نبوده و خواهش من اين است كه هيچگاه با هنرمندان اين گونه سخن نگوييد.     وي گفت: خراسان بزرگ دين مدار است و پايبند به دين و اين ضرورت حضور صاحب دين امام رضا (ع) است.
     وي افزود: در دنيايي كه موضوعات اميال نفساني و حيواني نقطه اشتراك هر سينما شده مهمترين رسالت هنرمندان ما دينگرايي در كار هنر است كه اين كار از دستان با كفايت شما هنرمندان ساخته است.
     حيدريان ضمن تشكر از مسئولين شهر مشهد در جهت پررونق برگذار كردن اين جشنواره اظهار داشت: به اميد خدا در سال آينده مكاني براي مشاوره به فيلمسازان جوان داير گردد و با اين كار ما شاهد توليدات حرفهاي باشيم و ما قطعاً با تمام امكانات از اين فعاليت ها حمايت خواهيم كرد. در اين مراسم همچنين سيد جلال فياضي دبير جشنواره فيلم و عكس و فيلمنامه رضوي ضمن بيان نارسايي ها و مشكلات احتمالي جشنواره گفت: اگر چه ممكن است دومين جشنواره فيلم و عكس و فيلمنامه به عنوان يك نهاد به جايگاه واقعي خود نرسيده باشد ولي مضامين موجود در اين جشنواره ارزشمند بوده به گونهاي كه هيأت داوران بارها متذكر شدند كه در جريان بازبيني دلهاي آنها از فعاليت و خلوص نيت موجود در كار هنرمندان شركت كننده نوراني شده است. وي با ابراز اميدواري گفت: ما اميدواريم به بركت نام مقدس امام رضا (ع) سينماي ايران تقويت شده و در جريان زلالي كه طي خواهيم كرد به بركت حضور اين نام، هنر ديني ما بهترين راه براي شناخت جامعه هنري ما به هنر جهان باشد.
    گفتني است در دومين جشنواره امام رضا (ع) بخش فيلمنامه براي اولين بار گنجانده شده بود كه با استقبال چشمگيري از طرف هنرمندان روبرو شد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com