1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 448  تاريخ مخابره خبر:  ۲۹/۹/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138309292008  ساعت مخابره خبر: ۰۹:۰۱:۳۹
    ۱۳۸۳/۰۹/۲۹                              تاريخ نشر خبر :  
 

علي نصيريان:

كمك مسئولان، تلاش هنرمندان و خواست مردم ابعاد مختلف ساخت فيلم ديني است

ساخت يك فيلم خوب ديني را نمي توان منحصر به تلاش يك نفر يا يك گروه دانست. بلكه براي ساخت يك فيلم موثر, مسوولان, مردم و هنرمندان حلقه هاي بدون واسطه توليد يك اثر ماندگار هستند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، به نقل از ستاد خبري جشنواره عكس, فيلمنامه و فيلم امام رضا (ع), «علي نصيريان»، بازيگر سينما و تئاتر كشور با بيان مطلب فوق افزود‌‏: تمام كساني كه احساس مي كنند به طور فردي و يا در قالب يك گروه هنري مديريتي و يا مردمي مي توانند به ساخت فيلم و يا نگارش فيلم نامه اي در زمينه هاي مذهبي, خصوصاً امام رضا بپردازند, بايد اين كار را انجام دهند, اين بازيگر و كارگردان تئاتر كشور ياد آور شد‌‏, اصولاً در فيلم نامه نويسي كشور دچار مشكل هستيم كه قسمتي از اين ضعف به جديد بودن اين هنر در كشور بر مي گردد.
    وي به تاريخ 150 ساله هنر نمايش و فيلم در كشور اشاره كرد و افزود: اين مدت, زمان كافي براي احاطه يافتن و تسلط بر كار نيست و آنچه كه تا كنون اتفاق افتاده است كه به طور كلي رضايت بخش و رو به رشد بوده است.
    وي در خصوص برگزاري جشنواره عكس, فيلمنامه و فيلم امام رضا (ع) گفت‌‏: در زمينه تصوير كردن اسوه هاي بشريت هر قدمي كه برداشته شود و هر جشنواره اي كه برگزار شود ,مثبت و تأثيرگذار است و مشهدي ها در پرداخت بيشتر موضوع امام رضا (ع) وظيفه بيشتري دارند و هر چند اين وظيفه درباره هيچ كس كه به اين خاندان ارادت دارد, كمتر نيست.
    وي وجود حساسيت ها و مديريت هايي را در ساخت فيلم هاي ديني با محوريت امام رضا (ع) عادي دانست و گفت‌‏: يكي از مشكلات پرداختن به اين موضوع, همين پرداخت چهره ها و تصوير از امامان است. وقتي ما فيلمي با محوريت امام رضا(ع) مي‌سازيم و نمي توانيم چهره و رفتار و كردار او را نشان بدهيم, مسلما با يك طرح و برنامه دقيق و كارگشا بايد رفتارها و منش ايشان را به وسيله اطرافيان منعكس كنيم .

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com