1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 498  تاريخ مخابره خبر:  ۱۶/۹/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138309160004  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۵۱:۵۱
    ۱۳۸۳/۰۹/۱۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

بهزاد خداويسي، بازيگر و فيلمساز:

خلق يك اثر 100 ثانيه اي بسيار دلچسب و دشوار است

بهزاد خداويسي بازيگر و فيلمساز فيلم هاي كوتاه تلويزيون و سينماي ايران د رگفتگو با ستاد خبري حوزه هنري در خصوص برپايي جشنواره فيلم 100 گفت: فيلم هاي 100 ثانيه اي با زمان كوتاه و معناي عميقي كه دارند اصلاً خسته كننده نيستند. ما آنها را مي بينيم و فكر ماندگار در ذهن ما ثبت مي شود چرا كه خلق يك اثر كوتاه 100 ثانيه اي بسيار دلچسب و دشوار است.

    وي اظهار اميدواري كرد: ساخت فيلم كوتاه جدي گرفته شود و شاهد درخشش روزافزون فيلمسازان كوتاه باشيم.
     خداويسي تأكيد كرد: جشنواره‌هايي از اين حيث مي‌تواند خاستگاهي براي ظهور و پرورش استعدادها و تقابل انديشه‌هاي خلاق و نوظهور باشد. در اين جشنواره‌ها فيلم‌ها نمايش داده مي‌شود و فيلمسازان با ديگر فيلمسازان هم‌دوره خود و فيلم‌هاي آنها آشنا شده و اثر يكديگر را به نقد مي‌گذارند.
     وي با انتقاد از نحوه برگزاري بسياري از جشنواره‌ها خصوصاً مراسم اختتاميه كه تريبون سخنراني افراد نامرتبط است، متذكر شد: بحث جشنواره بودن را همواره فراموش نكنيم و محيط آزار دهنده‌اي را براي فيلمسازان به وجود نياوريم. بهزاد خداويسي در پايان، جشنواره فيلم 100 ثانيه‌اي را در نوع خود منحصر به فرد و جالب دانست و افزود: اميدوارم با برگزاري مناسب، اين جشنواره گامهاي موفقي را در سينماي ايران بر دارد.
     دومين جشنواره سراسري فيلم كوتاه 100، به همت دفتر هنرهاي تصويري حوزه هنري كرج از 24 لغايت 26 آذرماه جاري در اين شهر برگزار مي‌شود. بيستمين كارگاه «نقد فيلم» برگزار مي‌شود بيستمين كارگاه «نقد فيلم» به همت پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامي حوزه هنري، سه‌شنبه 17 آذرماه برگزار مي‌شود. به گزارش ستادخبري حوزه ‌هنري، در اين برنامه صاحب‌نظران و منتقدان سينما مباحثي را درباره تاريخ و تئوري سينما مطرح مي‌كنند. اين برنامه ساعت 16 روز يادشده در سالن شماره 2 تالار انديشه حوزه هنري برگزار مي‌شود و ورود براي عموم علاقه‌مندان آزاد است
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com