1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 546  تاريخ مخابره خبر:  ۱۲/۹/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138309122000  ساعت مخابره خبر: ۰۹:۵۹:۵۵
    ۱۳۸۳/۰۹/۱۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

هفته آينده «چند تار مو» را ببينيد

فيلم سينمايي «چند تار مو» به كارگرداني ايرج كريمي از چهارشنبه هفته آينده در گروه سينمايي «آسمان باز» (مخاطب خاص) اكران مي‌شود.

    سيدضيا هاشمي مسئول گروه «آسمان باز» (مخاطب خاص) با اعلام اين خبر گفت: فيلم سينمايي «چند تار مو» به عنوان اولين فيلم سينمايي گروه آسمان باز در سه سينماي فرهنگ 2 ، فلسطين 2 و ايران 2 اكران خواهد شد و پس از آن هم فيلم‌هاي «سيماي زني از دوردست» و «خاموشي دريا» تا قبل از جشنواره به نمايش در خواهند آمد.
    وي با اشاره به اينكه هيچ پيش‌بيني خاصي از فروش فيلم‌هاي مخاطب خاص نداريم، تصريح كرد: اين فيلم‌ها حداقل دو هفته به اكران در خواهند آمد و براي افزايش مدت زمان اكران كف فروش براي ما اهميت دارد.
    مسئول گروه آسمان باز با اعلام اينكه تبليغات لازم را براي اين فيلم‌ها انجام خواهيم داد، خاطر نشان كرد: براي تبليغات فيلم‌هاي مخاطب خاص تبليغات ميداني و با استفاده ازبيلبورهاي شهر انجام مي‌‌شود، علاوه بر اين كاتالوگ اين فيلم‌ها در دانشگاه‌ها و سينماهاي نمايش دهنده توزيع خواهد شد و اميدواريم با هماهنگي كه با مسئوولان سيما انجام مي‌دهيم بتوانيم تبليغات تلويزيوني هم براي اين فيلم‌ها داشته باشيم.
    هاشمي با تاكيد بر اينكه فيلم‌هاي سينمايي گروه آسمان باز در مراكز استان‌ها و تعدادي از شهرستان‌ها نيز به نمايش در مي‌آيند افزود: تعداد كپي اين فيلم‌ها محدود است و متناسب با استقبال تماشاگران از اين فيلم‌ها اكران آنها در شهرستان‌ها نيز انجام مي‌گيرد، اما در اكران شهرستان‌ها استقبال مردم تعيين كننده است.
    وي ادامه داد: در حال مذاكره با سينما داران شهرستاني هستيم و كاتالوگ فيلم‌ها را براي آنها خواهيم فرستاد .حتي اگر بتوانيم يك سانس هم به اكران اين فيلم‌ها در شهرستان‌ها اختصاص دهيم در معرفي آسمان باز موفق خواهيم بود و سعي مي‌كنيم كه اين اتفاق يافتد.
    هاشمي بار رد هرگونه دخالت خود دراكران «چند تار مو» خاطر نشان كرد: «چند تار مو» در ميان فيلم‌هاي ارائه شده آماده‌ترين فيلم بود و آقاي كريمي هم با ما همكاري خوبي داشتند و مرتب با ما در ارتباط بودند و كپي ونگاتيوهاي فيم خيلي سريع در اختيار قرار گرفت، در صورتي كه فيلم‌هاي ديگر آماده نشده بودند. فيلم‌هاي «خواب تلخ » و «دانه‌هاي ريز برف» در برنامه‌ اكران سينماهاي آسمان باز قرار دارند و طبيعتا هر چقدر ارتباط تهيه‌كننده و كارگردان با ما بيشتر باشد اكران آنها هم سريعتر انجام خواهد گرفت.
    وي در پايان خواستار همكاري مطبوعات و رسانه‌ها در زمينه اطلاع‌رساني فيلم‌هاي گروه آسمان باز شد.

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com