1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 586  تاريخ مخابره خبر:  ۲۵/۸/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138308252006  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۳۰:۰۵
    ۱۳۸۳/۰۸/۲۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

مهدي كرم پور:

اگر انتقادي از سوي فيلمسازي صورت مي گيرد در جهت رشد و ارتقاي پليس است

فيلمسازان سينماي ايران شناخت اندكي از پليس دارند و اطلاعات آنها در حد ديدن فيلم هاي خارجي است.

    مهدي كرم پور، كارگردان فيلم «جايي ديگر» در گفتگو با ستاد خبري نخستين جشنواره فيلم پليس گفت: مسؤولان نيز بايد ظرفيت انتقاد پذيري خود را بالا برده و مطمئن باشند كه اگر انتقادي از سوي فيلمسازي صورت مي گيرد در جهت رشد و ارتقاي پليس است.
    وي افزود: نيروهاي پليس هم از اشتباه و خطا مصون نيستند و ما نمي توانيم قهرمانان اسطوره اي از پليس بسازيم كه هيچ گونه اشتباهي انجام نمي دهند.
    وي ادامه داد: نيروهاي پليس علي رغم قهرماني ها و رشادت هايشان ممكن است دچار خطا و اشتباهاتي شوند و آنها نيز از جنس همين انسان جامعه ايران هستند و اينكه هاله اي از تقدس را دور آن ها بكشيم صحيح نيست.
    كرم پور در ادامه صحبت هاي خود با اشاره به پخش انيميشن هاي نيروي انتظامي از تلويزيون، آنها را بسيار زيبا خواند و گفت: فيلم هاي كوتاه سينمايي ايران نيز اين ظرفيت را دارند كه همانند فيلم هاي انيميشن در جهت آگاهي بخشي مردم از آنها استفاده كرد.
    وي تأكيد كرد: ما بايد در سينماي ايران، در زمينه توليد فيلم هاي پليسي سرمايه گذاري گسترده اي انجام دهيم و از اختصاص بودجه هاي حقيرانه و حركت هاي كوچك در جهت توليد فيلم هاي پليسي به شدت خودداري كنيم.
    وي در ادامه گفت: بايد توان فيلمسازان سينماي ايران در جهت توليد فيلم هاي پليسي افزايش يابد و من معتقدم با حضور سردار قاليباف، همانطور كه درك متقابلي ميان مردم و پليس بوجود آمده، اين درك متقابل ميان پليس و سينماگران نيز بوجود آيد و آن ها نيز پليس را دوست خود بدانند.
    شايان ذكر است، فيلم «جايي ديگر» مهدي كرم پور كه از 20 آبان ماه در سينماهاي تهران به نمايش در آمده، همزمان در آمريكا و تعدادي از شهرهاي اروپا، آلمان، فرانسه و انگليس نيز به نمايش درآمده است.
    اين فيلم روايتي از مهاجرت تعدادي ايراني است و در آن كتايون رياحي، احمد نجفي، علي مصفا و گلشيفته فراهاني به ايفاء نقش مي پردازند.

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com