1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 510  تاريخ مخابره خبر:  ۲/۷/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138307042005  ساعت مخابره خبر: ۱۰:۵۵:۲۴
    ۱۳۸۳/۰۷/۰۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

خانه سينما طي صدور يك بيانيه:

براي تنوير افكار عمومي، به زودي بيانيه صادر مي كنيم

خانه سينما با انتشار بيانيه اي از صدور بيانيه اي در آينده اي نزديك، جهت تنوير افكار عمومي و دست اندركاران عرصه فرهنگ و هنر خبر داد.

متن كامل اين بيانيه به شرح ذيل است:
    در شرايطي كه جمهوري اسلامي ايران از هر سو مورد هجوم دشمناني است كه تاب ديدن بالندگي و به بارنشستن آرمان هاي ملت سرافراز ايران را ندارند و با بكارگيري ترفندهاي مختلف، از مجاري بين المللي در صددند دستاوردهاي گرانسنگ ملت شريف ايران در عرصه هاي دانش، فن آوري و فرهنگ را تخطئه نمايند، برهمگان فرض است كه با هوشياري و درايت و با اشراف كامل به عمق و پيچيدگي نقشه آنان، برمدار و مسيري حركت كنند كه نه تنها خواب خوش دشمنان، تعبير ناشدني گردد بلكه نمايشي از وحدت و همدلي را عرضه نمايند كه سبب گردد تا صفوف يكپارچه ملت و نظام به مثابه خاري باشد در چشمان نامحرمان.
    حوادث رخ داده در سينماي كشور، گرچه عواطف و احساسات دلسوزان نظام و علاقمندان به عرصه فرهنگ هنر را متأثر ساخت اما بي شك خيرانديشان و دست اندركاران سينما و صاحبان عقل و خرد بر اين باورند كه چاره كار و راه حل مشكلات پيش روي عرصه هنر و سينما را نه در كشاكش عرصه هاي سياسي و نه در اجراي صرف احكام قضايي مي توان يافت.
    هنرمندان سينماي كشور رجاء واثق دارند كه در فضاي بدور از تنش و احساسات لازم است در همه ساختارهاي سينمايي كشور، بازنگري كامل و همه جانبه، صورت گيرد تا اين چنين كيان سينماي ايران و تخلف فرد، در يك كفه ترازو قرار نگيرند.
    از آنجا كه خانه سينما، هويت و اعتبار سينماي ايران را برگرفته از آرمان ها و هويت فرهنگي انقلاب اسلامي مي داند، ضمن توصيه به همه همكاران و تلاشگران عرصه سينما به خويشتنداري و پرهيز از هيجان، وظيفه خود مي داند در پاسخ به پاره اي شبهات و جفايي كه در كشاكش حوادث جشن خانه سينما رخ داد، درآينده نزديك بيانيه اي جهت تنوير افكار عمومي و دست اندركاران عرصه فرهنگ و هنر صادر كند.

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com