1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 497  تاريخ مخابره خبر:  ۱/۶/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138306012007  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۲۰:۱۱
    ۱۳۸۳/۰۶/۰۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

«كيارستمي درجشنواره فيلم ديجيتال سئول»

در جشنواره‌ي فيلم ديجيتالي سئول كه از روز 25 شهريور تا اول مهر ماه برگزار مي‌شود، عباس كيارستمي با دو فيلم “پنج” و “ده روي ده” تجربه‌هايش را در اختيار ديگران قرار مي‌دهد.

    به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) اين جشنواره كه معمولا به تجليل از تجارب به دست آمده در صحنه‌ي فيلم و ويديو مي‌پردازد امسال بر روي فيلم‌هاي ديجيتالي و آثار افراد شاخص دنياي هنر متمركز شده است.
    كيارستمي با دو فيلم “پنج” و “ده روي ده” كه با دوربين ديجيتالي فيملبرداري شده‌اند، در اين جشنواره حضور خواهد يافت و آثارش را كه به نوعي حكم كلاس درس را براي فيلم سازان دارد به نمايش مي‌گذارد.
    بخشي از اهداف اين جشنواره معرفي سبك‌هاي گوناگون و خلاقه‌ي سينما به مخاطبين و كشف تعادل بين خط فكري رايج بر سينما و سينماي اقليت است.
    از روز 12 ارديبهشت ماه 100 فيلم كوتاه، ويديويي و پويانمايي در سايت خبري اين جشنواره به نمايش گذارده شده و تا اول مهر ماه اين نمايش ادامه خواهد داشت.
    علاوه بر اين از روز 25 شهريور 45 فيلم بلند و 220 فيلم كوتاه در جريان يك هفته در سينماهاي هاليوود و سينماي هنر سئول به نمايش گذارده مي‌شود. به گزارش ايسنا،بسياري از فيلم‌هاي اين جشنواره در جشنواره‌هاي برلين، تورنتو، روتردام و ادينبرگ به نمايش گذارده شده‌اند.
    از جمله‌ي اين فيلم‌ها مي‌توان به آثار جديدي از “پيتر گرين وي”، كارگردان انگليسي و “گاي مادين” كارگردان كانادايي اشاره كرد.
    برنامه ريز اين جشنواره معتقد است حضور افرادي همچون كيارستمي مي‌تواند بر هدف آن كه همانا استفاده از تجربه‌ي افراد توانا است كمك كند.
 
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com