1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 654  تاريخ مخابره خبر:  ۲۴/۵/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138305242005  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۲۰:۱۴
    ۱۳۸۳/۰۵/۲۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

بهروز وثوقي و پوري بنايي در راه

ايرج قادري پس از 23 سال مقابل دوربين خواهد رفت

ايرج قادري پس از گذشت بيش از دو دهه از آخرين فيلمي كه در آن به عنوان بازيگر حضور يافته؛ بزودي مجدداً مقابل دوربين خواهد رفت. در تداوم صدور مجوز بازيگري براي ستارگان قديمي سينماي ايران، ايرج قادري هم مجوز بازي در تازه ترين ساخته اش را دريافت كرد.

    پس از آخرين بار در سال 1361 در فيلم هاي «برزخي ها» و «دادا» به عنوان بازيگر حضور داشته، ضمن اينكه او در سال هاي اخير در «شهرت» ساخته خودش، نقش كوتاه بازي كرده كا ظاهراً همين نكته يكي از دلايل توقيف چند ساله اين فيلم بوده است. قادري كه در اين سال ها شيفتگي اش به بازيگري را هرگز پنهان نكرده بود، سرانجام اين فرصت را يافته تا پس از 23 سال در فيلم تازه خودش «آفتاب تلخ» بار ديگر بازيگري را تجربه كند. قادري در «آفتاب تلخ» يكي از نقش هاي اصلي فيلم را بازي خواهد كرد.
    اين در حالي است كه در روزهاي اخير زمزمه صدور مجوز بازيگري براي پوري بنايي و بهروز وثوقي هم در محافل سينمايي قوت گرفته است.
    فيملبرداري «آفتاب تلخ» از بيستم شهريور آغاز خواهد شد. در اين فيلم كه از مضموني اجتماعي برخوردار است طبق خبر ايسنا، هديه تهراني، امين حيايي، محمدرضا شريفي نيا و شيلا خداداد حضور دارند و ايرج قادري نيز در نقش «دايي غراب» در فيلم ظاهر خواهد شد.
    «آفتاب تلخ» ماجراي جواني به نام جاويد است كه براي دستيابي به موقعيت بهتر و ادامه تحصيل به خارج از كشور مي رود اما گرفتار نيرنگ زني به نام «شيرين» شده و دچار سرگشتگي و اعتياد مي شود، تا اينكه دايي غراب به همراه دخترش پونه به كمك جاويد مي شتابد.
    فيلمنامه «آفتاب تلخ» توسط فريدون گله نوشته شده كه اين اولين كار اين فيلمنامه نويس و كارگردان قديمي در سينماي پس از انقلاب به شمار مي آيد.
البته فيلمنامه گله اين روزها توسط قادري در حال بازنويسي است.
    «آفتاب تلخ» در ايران و تركيه مقابل دوربين خواهد رفت و علي سرتيپي و فرج حيدري در مقام تهيه كننده و مدير فيلمبرداري در كنار قادري حضور دارند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com