1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 587  تاريخ مخابره خبر:  ۵/۵/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138305052010  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۳۴:۰۷
    ۱۳۸۳/۰۵/۰۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

مديركل نظارت و ارزشيابي ارشاد:

در حال رايزني براي حل مشكل «سربازهاي جمعه» هستيم

مديركل اداره نظارت و ارزشيابي معاونت سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و در پاسخ به پرسش خبرگزاري فارس، اظهار اميدواري كرد مشكل فيلم «سربازهاي جمعه» حل و اين فيلم بزودي اكران شود.

به گزارش خبرگزاري فارس، جعفر صانعي‌مقدم عصر ديروز در جمع خبرنگاران گفت: رايزني‌هاي خود را براي حل مشكل اين فيلم شروع كرده‌ايم.
خبرنگار ما از صانعي‌مقدم پرسيد: رايزني با چه كسي و درباره چه چيزي صورت گرفته و اساساً مشكل اين فيلم چه بوده كه اكران نشده است؟ وي از پاسخ به اين سؤال خودداري كرد. خبرنگار فارس باز هم پرسيد: اين فيلم قرار بوده از ابتداي مردادماه اكران شود اما ناگهان اكران فيلم به تعويق مي‌افتد و هيچ‌كس هم اعلام نمي‌كند چه اتفاقي افتاده است. بلافاصله هم پس از اين تعويق اكران، برخي رسانه‌هاي خارجي جوسازي‌هاي خود را شروع كرده‌اند. چرا كاري مي‌كنيم تا سينماي كشور كه در حال رشد و پيشرفت گزارش مي‌شود، ناگهان و با اتخاذ برخي تصميم‌ها، با مشكل مواجه شود؟
مديركل اداره نظارت و ارزشيابي معاونت سينمايي ارشاد در پاسخ به اين سوال تصريح كرد: فاصله آماده شدن اين فيلم تا اكران بسيار كوتاه بود و همين مسأله باعث دامن‌زدن به موضوع شد، در حقيقت گرفتن پروانه نمايش «سربازهاي جمعه» با بحث درباره اين فيلم در شوراي صنفي نمايش همزمان شد و باعث بروز اين مشكل شد. ما در حال رايزني هستيم و در چند روز آينده، اطلاعات جامع‌تري در اين زمينه به شما خواهيم داد.
وي در پاسخ به اين سوال خبرنگار ما كه آيا شما اميدوار به حل شدن اين مشكل هستيد، گفت: البته كه ما اميدواريم تا مشكل پيش آمده رفع شود.
صانعي‌مقدم همچنين درباره عدم صدور پروانه نمايش فيلم «شارلاتان» گفت: ما بنا نداشته و نداريم ردّ شدن نمايش يك فيلم را اعلام كنيم، اما مسأله ردّ پروانه نمايش فيلم شارلاتان كه به اتفاق آرا ردّ شده، درست است و اين خبر به هرحال منتشر شده اما تهيه‌كننده اين فيلم مي‌تواند اعتراض خود را به اين رأي اعلام كند و از شوراي بالاتر از شوراي ردّ كننده پروانه نمايش فيلم، فرجام‌خواهي كند.
صانعي‌ مقدم كه در جمع خبرنگاران و پس ازمراسم افتتاحيه سالن شماره 2 سينما سپيده سخن مي گفت، همچنين درباره پيشنهاد رييس حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي درباره تعدد كاربري سالن‌هاي سينما اظهار داشت: البته اين مسئله پيش از اين هم مطرح شده است و ما بخصوص در جاهايي كه سالن‌هاي متعدد سينما داريم اعلام كرديم كه مي‌توان در ساعت‌هاي عدم نمايش فيلم و حتي در ساعت‌هايي مانند ابتداي صبح كه سينماها خلوت هستند و البته با هماهنگي، اقدام به برگزاري برنامه‌هاي ديگر فرهنگي هنري در سالن‌هاي سينما كرد.
وي ادامه داد: البته مجوّز اين كار به عهده همان نهاد برگزاركننده خواهد بود و نكته مهم ديگر هم مشكلاتي بوده است كه در برگزاري چنين برنامه‌هايي بعضاً پيش آمده كه اميدواريم با رعايت برخي جوانب، در ادامه شاهد بروز مشكلي نباشيم.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com