1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 566  تاريخ مخابره خبر:  ۱۸/۴/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138304180001  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۴۱:۳۲
    ۱۳۸۳/۰۴/۱۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

همزمان با تلاش براي اكران فيلم سينمايي «امتحان»:

داود رشيدي يك ماه و نيم ديگر توليد «تنها» را آغاز مي كند

فيلم سينمايي " تنها " به کارگرداني ناصر رفايي و تهيه کنندگي داود رشيدي تا يک ماه و نيم ديگر جلوي دوربين مي رود.

داود رشيدي، تهيه کننده فيلم " تنها" در گفت و گو با خبرنگار سينمايي "مهر"، ضمن اعلام اين خبر گفت :  به تازگي پيش توليد اين فيلم را آغاز کرده ايم و در حال حاضر رفايي بر روي فيلمنامه نهايي کار مي کند تا چفت و بست اتفاقات فيلم را محکم تر کند.  البته هنوز در مورد بازيگران اين فيلم تصميمي گرفته نشده است. اما کارگردان اصرار دارد که بازيگر نقش اصلي چهره شناخته شده و معروفي نباشد.
وي درباره اين که نقش پرداز اصلي يک نابازيگر خواهد بود، توضيح داد:  به دنبال نابازيگر نيستيم. چون شخصيت اصلي را بايد کسي بازي کند که در اين رشته قبلا فعاليت کرده و با تکنيک بازيگري آشنا باشد. يعني پيش از اين عرصه سينما را تجربه کرده باشد، اما از نظر عموم مردم چهره شناخته شده اي به حساب نيايد. دليل اين مسئله هم به مضمون فيلم بر مي گردد.
رشيدي درباره عوامل توليد فيلم اشاره کرد : عواملي که در فيلم قبلي رفايي ( امتحان ) با وي همکاري کرده اند براي ساخت اين فيلم هم دعوت شده اند. تاکنون حضور فرزاد جودت به عنوان مدير فيلمبرداري و يدالله نجفي به عنوان صدا بردار قطعي شده است.
تهيه کننده فيلم " امتحان " در ادامه با انتقاد از وضعيت اکران فيلم هاي خاص گفت:  يکي از دلايل تعويق در توليد " تنها " به خاطر عقب افتادن اکران فيلم " امتحان " است. چون با اکران اين فيلم گرفتن وام و بازگشت سرمايه با سهولت بيشتري انجام مي شود و توليد فيلم جديد با سرعت و سهولت بهتري صورت مي گيرد. مشکل فيلم امتحان براي اکران مشکل تمامي فيلم هاي گروه خاص است. چند سالي است که قول تشکيل گروه سينمايي فيلم هاي خاص داده شده اما هيچ اتفاق مثبتي نيفتاده است. به هر حال اميدوارم زودتر اين مسئله حل شود.
لازم به ذکر است فيلم سينمايي " تنها " پيش از اين " صبحي ديگر " نام داشت و از مضموني اجتماعي برخوردار است. اين فيلم اشاره به مسئله روزمرگي دارد و زندگي جواني کارمند را روايت مي کند که در يک سيکل بسته با مسايل و مشکلات روزمره اجتماع دست به گريبان است. اما در زندگي او ناگهان اتفاقي مي افتد که شرايط را به طور کلي تغيير مي دهد.

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com