1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 621  تاريخ مخابره خبر:  ۲۰/۱۲/۱۳۸۲  نوع : خبر
 کد خبر : 138212202005  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۳۱:۵۱
    ۱۳۸۲/۱۲/۰۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

داريوش مهرجويي در آلمان

از سرگيري مراحل توليد «گمگشته» به كارگرداني داريوش مهرجويي در آلمان

فيلم سينمايي «گمگشته» به نويسندگي و كارگرداني داريوش مهرجويي كه قرار بود با مشاركت سيما فيلم و شبكه تلويزيوني ZDF آلمان ساخته شود، با طي مراحل پيش توليد كليد خواهد خورد.

قرار بود ساخت اين فيلم از اواخر پاييز امسال شروع شود، اما به دليل آغاز توليد فيلم « ميهمان مامان» به کارگرداني مهرجويي، همچنين عدم توافق دو سرمايه گذار توليد آن به تعويق افتاد.
توليد فيلم "گمگشته" همچنان با مشکلاتي همراه است از جمله مشکلاتي که در حال حاضر براي شروع ساخت وجود دارد، مشخص نشدن سهم سرمايه گذاري هر کدام از تهيه کنندگان و از دست رفتن فصل مناسب فيلمبرداري است. اين درحالي است که پيش از اين فصل زمستان براي فيلمبرداري در نظر گرفته شده بود.
اين اثر به طور مشخص داستان يک زوج تحصيل کرده از طبقه متوسط جامعه را مورد توجه قرار مي دهد که به خاطر مسايل و مشکلاتي که در زمينه درآمد و به دست آوردن جايگاه شغلي مناسب با رشته تحصيلي و ميزان توانمندي در کشور خود داشته اند، با فروش تمامي اسباب و وسايل زندگي خود و جذب کمک از خانواده هايشان به آلمان سفر مي کنند تا از رفاه و شرايط بهتر زندگي بهره مند شوند. اما در کمپ مهاجران و پناهندگان خارجي با مسايلي مواجه مي شوند که در نهايت به انديشه دوباره آنها درباره هويت و حفظ جنبه هاي انساني شان منجر مي شود.
شنيده مي شود انتخاب بازيگر و بازيگرداني اين فيلم سينمايي را محمد رضا شريفي نيا برعهده دارد و امير اثباتي طراحي صحنه و لباس آن را انجام خواهد داد. ليلا حاتمي نيز جدي ترين کانديدا براي انتخاب نقش اول زن فيلم است. همچنين فيلم مذکور در شهر کلن آلمان فيلمبرداري خواهد شد .
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com