1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 419  تاريخ مخابره خبر:  ۵/۳/۱۳۸۸  نوع : خبر
 کد خبر : 138803050103  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۱۰:۴۴
    ۱۳۸۸/۰۳/۰۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

آغاز اکران عمومي "در ميان ابرها"/ "کلبه" 13 ميليوني شد

با نزديک شدن به زمان انتخابات فروش فيلم‌هاي روي پرده در مقايسه با هفته‌هاي قبل افت داشته، اما نمايش دو فيلم از گونه وحشت با استقبال نسبي مخاطبان در سينماهاي تهران رو به رو شده است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، اکران دو فيلم در گونه وحشت که در سينماي ايران گونه مهجوري است مهمترين اتفاق اکران روزهاي اخير است، فروش خوب "حريم" به کارگرداني رضا خطيبي نشان دهنده استقبال از اين فيلم است.
    اکران عمومي "کلبه" به کارگرداني جواد افشار از چهارشنبه گذشته در 13 سينما شروع شد. اولين فيلم سينمايي جواد افشار پس از پنج روز 13 ميليون و 757 هزار تومان فروش داشته که اگرچه رقم بالايي نيست اما با توجه به درگير بودن جامعه در فضاي انتخابات و تبليغات "کلبه" اين ميزان فروش براي فيلمي که در گونه وحشت ساخته شده قابل قبول است. به نظر مي‌رسد در هفته‌هاي آينده و با پايان رقابت‌هاي انتخاباتي "کلبه" فروش بيشتري داشته باشد.
جمشيد هاشم‌پور، کامبيز ديرباز، احمد مهرانفر، بهاره افشاري و سحر ريحاني بازيگران فيلم هستند. داستان اين فيلم درباره چهار دانشجو است که براي انجام تحقيق به يک غسالخانه در جنگل مي‌روند، اما شب اتفاق‌هايي براي آنها مي‌افتد.
    برپايه اين خبر، فروش "حريم" به کارگرداني رضا خطيبي هفته گذشته از مرز 100 ميليون تومان گذشت. اين فيلم جمعه پيش 8 ميليون و 626 هزار تومان فروش کرد که رقم قابل توجهي براي فيلمي است که در گونه وحشت ساخته شده است. مجموع فروش اين فيلم پس از 27 روز در 15 سالن بيش از 115 ميليون تومان است.
حميد فرخ‌نژاد، عنايت شفيعي، چکامه چمن‌ماه و شيرين بينا بازيگران اين فيلم هستند. داستان "حريم" درباره چند قتل مشکوک در جنگل‌هاي شمال است که سروان محبي مامور رسيدگي به آن مي‌شود.
    براساس اين گزارش، "آخرين ملکه زمين" به کارگرداني محمدرضا عرب روزهاي پاياني اکران را پشت سر مي‌گذارد. اين فيلم که در پنج سالن روي پرده رفته پس از پايان 32 روز نمايش 12 ميليون تومان فروش داشته است. قربان نجفي، اصغر همت و گلي اکبري بازيگران اين فيلم هستند. داستان فيلم درباره مهاجر افغاني است که براي پيدا کردن نشاني از دختر موردعلاقه‌اش به کابل مي‌رود.
فيلم سينمايي "در ميان ابرها" به کارگرداني روح‌الله حجازي پس از تاخيري طولاني و حاشيه‌هايي که درباره اکران فيلم وجود داشت، در 8 سالن روي پرده رفته است. نخستين فيلم حجازي در بيست و ششمين جشنواره فيلم فجر اکران شده و سيمرغ بلورين بهترين فيلم اول را دريافت کرد.
"در ميان ابرها" که از چهارشنبه گذشته اکران عمومي شده در کمتر از يک هفته 2 ميليون و 100 هزار تومان فروش داشته است. الناز شاکردوست، مالک حدپور،مهرداد ضيايي و يونس غزالي بازيگران اين فيلم هستند. داستان درباره نوجواني ايراني است که دلبسته دختري عراقي مي‌شود. اما در نهايت اين رابطه فرجامي ندارد.
فروش فيلم سينمايي "پاتو زمين نذار" به کارگرداني ايرج قادري روند رو به رشدي داشته است. اين فيلم پس از 14 روز در 18 سالن 75 ميليون تومان فروش داشته است. فروش جمعه گذشته تازه‌ترين فيلم قادري 9 ميليون و 500 هزار تومان بود.
ايرج قادري، مهرانه مهين‌ترابي، شيلا خداداد و مهدي سلوکي بازيگران اين فيلم هستند و داستان درباره مردي متمول است که حادثه‌اي در زندگي خانوادگي‌اش رخ مي‌دهد که موقعيت اجتماعي او را تغيير مي‌دهد.
فيلم رکورد شکن اکران تابستان "اخراجي‌ها2" به کارگرداني مسعود ده‌نمکي همچنان پرفروش‌ترين فيلم روي پرده است. اين فيلم پس از 66 روز در 28 سالن در تهران 3 ميليارد و 700 ميليون تومان فروش داشته، فروش جمعه گذشته "اخراجي‌ها2" 35 ميليون تومان بود.
اکبر عبدي، جواد رضويان، امين حيايي، نيوشا ضيغمي و محمدرضا شريفي‌نيا بازيگران اين فيلم هستند. داستان "اخراجي‌ها2" دنباله‌اي بر بخش اول و درباره اسارت همرزمان مجيد سوزوکي است.


انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com