1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 371  تاريخ مخابره خبر:  ۲۶/۱۲/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138712260104  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۳۵:۰۸
    ۱۳۸۷/۱۲/۲۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

"کوهستان جادو" صدرنشين بازار سينما شد

فيلم سينمايي "مسابقه براي رسيدن به کوهستان جادو" با بازي دواين "راک" جانسن در هفته اول اکران در آمريکاي شمالي با 25 ميليون دلار پرفروشترين فيلم هفته شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از خبرگزاريها، اسوشيتدپرس اعلام کرد اين فيلم افسانه‌اي علمي درجه PG به کارگرداني اندي فيکمن در هفته نخست نمايش در 3187 سينما توانست به صدرنشيني يک هفته‌اي فيلم ابرقهرماني "نگهبانان" خاتمه بدهد و در صدر جدول فروش قرار بگيرد.
"مسابقه براي رسيدن به کوهستان جادو" بازسازي فيلم سال 1975 "فرار به کوهستان جادو" با بازي ادي آلبرت، ري ميلاند و دانلد پلزنس توليد استوديو ديسني است.
راک در اين فيلم نقش يک راننده تاکسي را بازي مي‌کند که به کمک يک کارشناس در زمينه بشقاب پرنده مي‌آيد تا از دو فرزند او که توانايي‌هاي ماوراي طبيعي دارند در برابر سازماني با اهداف شيطاني محافظت کند.
سفر پرماجراي آنها در يک پايگاه مخفي موسوم به ويچ مانتين / کوهستان جادو به اوج مي‌رسد. کارلا گاگينو، آناسوفيا راب و گري مارشال ديگر بازيگران اين فيلم هستند.
"نگهبانان" به کارگرداني زاک اسنايدر در هفته دوم اکران 67 درصد تماشاگران خود را از دست داد و با 18 ميليون دلار فروش در 3611 سينما ضمن اينکه فيلم دوم هفته شد مجموعه فروش خود را به 86 ميليون دلار رساند.
تريلر ترسناک "آخرين خانه سمت چپ" ساخته دنيس ايلياديس به عنوان ديگر فيلمي که از اين هفته به طور گسترده در سينماهاي آمريکا اکران شده، در 2401 سينما 7/14 ميليون دلار به دست آورد و در رده سوم قرار گرفت.
گارت ديلاهانت، مونيکا پاتر و توني گلدوين در اين فيلم بازي مي‌کنند که يک بازسازي است. در خلاصه داستان "آخرين خانه سمت چپ" آمده است: يک گروه تبهکار به رهبري يک زنداني فراري پس از حمله وحشيانه به دو زن جوان بي آنکه بدانند به خانه يکي از قربانيان پناه مي‌برند و در اين بين مادر و پدر خانواده در فکر انتقامي هولناک از آنها هستند.
تريلر "ربوده‌شده" با بازي ليام نيسن در هفتمين هفته نمايش در 2858 سينما 7/6 ميليون دلار فروش داشت و در رده چهارم قرار گرفت. مجموع فروش اين فيلم 8/126 ميليون دلار شده است.
درام کمدي "ماده‌آ به زندان مي‌رود" به کارگرداني تايلر پري نيز در 2203 سينما 1/5 ميليون دلار فروخت و فيلم پنجم هفته شد. اين فيلم در چهار هفته 2/83 ميليون دلار به دست آورده است.
فيلم برنده اسکار "ميليونر زاغه‌نشين" به کارگرداني دني بويل در هجدهمين هفته نمايش در 2578 سينما پنج ميليون ديگر فروخت و در رده ششم قرار گرفت. فيلم مستقل بويل که هزينه ساخت آن تنها 15 ميليون دلار بوده، تاکنون 6/132 ميليون دلار فروش داشته است.
فيلم کمدي "پل بلارت: پليس مرکز خريد" با بازي کوين جونز نيز در 2281 سينما 1/3 ميليون دلار فروش داشت و ضمن اينکه به رده هفتم رفت مجموع فروش خود را پس از 9 هفته به 7/137 ميليون دلار رساند.
کمدي رومانتيک "او از تو خوشش نمي‌آيد" با بازي بن افلک نيز در ششمين هفته اکران در 1890 سينما 9/2 ميليون دلار فروخت و فيلم هشتم شد. اين فيلم تاکنون 89 ميليون دلار به دست آورده است.
فيلم انيميشن "کورالين" ساخته هنري سليک با 6/2 ميليون دلار فروش در 1768 سينما فيلم نهم هفته شد و مجموع فروش خود را به 1/69 ميليون دلار رساند. کمدي "خانم مارچ" به کارگرداني زاک کرگر و ترور مور نيز در هفته نخست نمايش در 1742 سينما 3/2 ميليون دلار فروخت و فيلم دهم شد.
کرگر و مور خود در اين فيلم بازي مي‌کنند و داستان درباره مردي است که پس از چهار سال از کما بيرون مي‌آيد و متوجه مي‌شود دختري که در دوران دبيرستان او را دوست داشت، اکنون در يک مجله بسيار معروف کار مي‌کند و ...
مجموع فروش فيلم‌ها اين هفته 16 درصد از موعد مشابه پارسال کمتر بود که انيميشن "هورتن صداي يک هو را مي‌شنود" با 45 ميليون دلار افتتاح شد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com