1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 541  تاريخ مخابره خبر:  ۱۳/۱۱/۱۳۸۷  نوع : يادداشت
 کد خبر : 138711130114  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۱۳:۱۴
    ۱۳۸۷/۱۱/۱۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

اختصاصي سايت سوره از جشنواره فجر:

يک سوال يک پاسخ يک نقد(2)

نشست روز سوم سالن مطبوعات براي فيلم بيست ساخته عبدالرضا کاهاني.

بالاخره اتفاق افتاد و نام ما را به عنوان خبرنگاري از طرف سايت سوره صدا کردند چون در نشستهاي قبلي به صورت کاملا عجيب و غريب اين اتفاق نمي افتاد! از طرف سايت سينمايي سوره درباره فيلم ملودرام بيست از کارگردان عبدالرضا کاهاني و بازيگر خوب فيلم عليرضا خمسه سوالاتي شد که خواهيد خواند.
عليرضا خمسه بي شک يکي از بهترين بازي هايش را در نقش هاي مکمل ارائه داده است و درباره بازيشان و به خصوص بازي در سکوتشان از ايشان سوال کرديم؛ که گفت تخصص من در پانتوميم است و به شوخي ادامه داد: وقتي دهن باز مي کنم مشتريانم مي پرند اما کسي اجازه اين تجربه را به من نمي داد تا اينکه خانم درخشنده و آقاي کاهاني اين ريسک را پذيرفتند که من را که سابقه بازي کمدي داشتم در نقشي جدي و تراژيک به کار گيرند.... اما من هميشه فکر مي کنم بازي بعديم بهتر است و اين را خواهيد ديد....! وي در نهايت افزود شانس بزرگي بود و جاي تشکر دارد. ريسک بزرگي بود. بايد ديد تماشاگر چه واکنشي نشان مي دهد؟ واکنشها تا اينجا مثبت بوده.....
نقد : آقاي خمسه اينبار همه را غافلگير کرد هم در نقشي که ارائه داد و هم در مصاحبه مطبوعاتي اما بالاخره خمسه خمسه است و در پلانهايي از فيلم ما را به ياد خمسه هاي قبلي مي اندازد به خصوص پلان اولش که با کف گير خود را مي خاراند!
از عبدالرضا کاهاني هم در مورد نام فيلم سوال شد. نام فيلم بيست است و داستان بيست روز آخر يک تالار است.عبدالرضا کاهاني هم در جواب گفت : .....خيلي اسمهاي پيچيده رو دوست ندارم انتخاب کنم. منظور بيست روزي بود که سليماني زمان داشت ..... ممکن بود سي روز مي بود...!
نقد : البته که جواب آقاي کاهاني قانع کننده نيست به دو دليل. اول اينکه نام بيست ما را به صورت ناخود آگاه به ياد نام فيلم فارسي هاي گيشه اي را مي اندازد و دوم اينکه اگر تحول آقاي سليماني فيلم (با بازي پرويز پرستويي) سي روز طول مي کشيد اسم فيلم مي شد سي!
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com