1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 440  تاريخ مخابره خبر:  ۲۸/۱۰/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138710280108  ساعت مخابره خبر: ۱۸:۱۴:۳۲
    ۱۳۸۷/۱۰/۲۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

فيلمبرداري «شرقي» در پايان راه

«شرقي» به نويسندگي و كارگرداني «عبدالرضا منجزي»، اين روزها آخرين مراحل فيلمبرداري خود را پشت سر مي گذارد تا به بخش مسابقه بيست و هفتمين جشنواره بين المللي فيلم فجر برسد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، گروه توليد فيلم و گروه فني و تدوين، به طور همزمان و تلاش شبانه روزي فيلم را آماده حضور در جشنواره فيلم فجر مي كنند. فيلمبرداري بخش هاي پاياني فيلم «شرقي» در فرهنگسراي اشراق و لوكيشني در شمال تهران ادامه دارد. در اين فيلم، علاوه بر عمار تفتي و شهره قمر به عنوان بازيگران نقش هاي اول و مرد و زن، فرشاد گل سفيدي مديريت فيلمبرداري، احمد اردلان صدابرداري و حسام حيدري، چهره پردازي را برعهده دارند. تصاوير مربوط به بخش هاي قديم شرقي را «جمشيد الوندي» فيلمبرداري كرده و موسيقي متن آن را فرشيد وحدت ساخته است.
    برپايه اين خبر، عبدالرضا منجزي پيش از اين با مسعود كيميايي، ناصر تقوايي و زنده ياد علي حاتمي تجربه همكاري داشته و سختگيري و انتظار چند ساله اين فيلمساز براي توليد فيلم، انتظارات از شرقي را دو چندان كرده است. «شرقي» درباره پسري است به نام حامد شرقي كه دچار شرايطي بحراني مي شود. مادرش انگيزه اي در او ايجاد مي كند تا حامد به مرور خاطرات سالهاي نه چندان دور جنگ و مهاجرت بپردازد. ساير بازيگران فيلم را مرحوم خسرو شكيبايي، فريبا كوثري، امير نظري، محمد عدلو، كيانوش گرامي، صدرالدين حجازي، زهره داوودي و... تشكيل مي دهند.
    عواملي كه تاكنون در شرقي با منجزي همكاري داشته اند، به موفقيت اين فيلم در جشنواره بسيار اميدوارند، چراكه معتقدند منجزي در اين فيلم به نثر و زباني نوگرا، نگارش ديالوگ هاي دلنشين، ساختارشكني و جسارت در بيان ناگفته هاي نسل سوخته از زبان نسل جوان معاصر پرداخته است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com