1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 454  تاريخ مخابره خبر:  ۱۱/۱۰/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138710110103  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۲۸:۰۷
    ۱۳۸۷/۱۰/۱۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

طرح ‌ويژه براي حضور سينماگران در سينماهاي جشنواره فجر

مدير روابط عمومي جشنواره فيلم فجر گفت: امسال با اجراي طرحي ويژه، امكان بهره‌مندي از برنامه‌هاي جشنواره فيلم فجر براي سينماگراني كه آثارشان در اين رويداد پذيرفته شده، فراهم خواهد شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «حبيب ايل‌بيگي» مدير روابط عمومي جشنواره بيست و هفتم فيلم فجر، درباره جزييات حضور سينماگران، رسانه‌ها، مردم و دانشجويان گفت: جشنواره فيلم فجر، ضمن آن كه رويدادي تخصصي براي اهالي سينما و كارشناسان اين حوزه است با توجه به ابعاد برگزاري و پيوند با جشن‌هاي پيروزي انقلاب اسلامي جنبه مردمي نيز دارد، به همين جهت در راستاي سهولت بهره‌مندي اين طيف‌هاي مختلف مخاطبان از برنامه‌هاي جشنواره، برنامه‌ريزي‌هايي صورت گرفته است.
    وي يادآور شد: هر ساله سينماگراني كه عضو صنوف خانه سينما هستند، برنامه نمايش و بليط جشنواره را از طريق اين نهاد دريافت مي‌كنند و مي‌توانند فيلم‌ها را در سالن سينمايي كه در اختيارشان قرار داده مي‌شود، دنبال كنند. همچنين كارت‌هايي از طريق دفتر جشنواره به سينماگران حاضر در اين رويداد اهدا مي‌شد اما در اين دوره از جشنواره، سعي شده تا اين طرح نيز در راستاي تكريم از هنرمندان حاضر در جشنواره اجرا شود كه جزييات آن به‌زودي اعلام مي‌شود.

سهميه تعيين‌شده رسانه‌ها هفته آينده اعلام مي‌شود
    وي با اشاره به نحوه حضور رسانه‌ها در جشنواره، گفت: هم‌اكنون در حال بررسي تقاضاهاي رسيده به روابط عمومي جشنواره هستيم تا با همكاري رسانه‌ها زمينه حضور فعال آن‌ها در جشنواره فيلم فجر فراهم شود. البته با توجه به ظرفيت محدود سينماي رسانه‌ها، امكان پاسخگويي به تمامي تقاضاها براي ما فراهم نيست. البته اين امكان فراهم شده است كه بخشي از اهالي رسانه‌‌ها در ايام پيش فروش بليط‌هاي جشنواره، بتوانند بليت‌هاي مورد نظر خود را خريداري ‌كنند.
    مدير روابط عمومي جشنواره بيست و هفتم فيلم فجر گفت: تعداد زيادي تقاضا به روابط عمومي رسيده كه در حال بررسي آن هستيم. چون از مدت‌ها پيش، فهرست و مدارك اهالي مطبوعات دريافت شده بود، در ادامه ميزان كار سالانه و فعاليت‌هاي ماه‌هاي اخير آنها، تحليل شد و به نسبت ميزان اين فعاليت‌ها، سهميه‌‌ها را تعيين كرديم كه ظرف هفته آينده اعلام خواهد شد.
    وي خاطرنشان كرد: بايد توجه داشت كه هم‌اكنون بيش از دو هزار نشريه منتشر مي‌شود و تعداد زيادي سايت خبري و خبرگزاري نيز فعال هستند، در نتيجه با توجه به اين حجم زياد از رسانه‌ها ، براي ما اولويت‌هاي نخست حضور در جشنواره، نشريات تخصصي، خبرگزاري‌هاي اصلي، روزنامه‌هاي سراسري، روزنامه‌هاي تخصصي سينمايي و صدا و سيما (برنامه‌هاي ويژه جشنواره)، انجمن منتقدان و ماهنامه‌هاي عمومي(با حداكثر اخبار سينمايي در طول سال) هستند.

دانشجويان تنها گروهي كه تخفيف ويژه دارند
حبيب ايل‌بيگي در ادامه گفت: دانشجويان نيز كه همواره جشنواره فيلم فجر برايشان جذابيت خاصي داشته، طي دو روز مي‌توانند بليط‌هاي جشنواره را خريداري كنند. دانشجويان تنها گروهي هستند كه تخفيف ويژه جشنواره به آنها اختصاص داده مي‌شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com