1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 412  تاريخ مخابره خبر:  ۲۹/۷/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138707290106  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۳۳:۰۶
    ۱۳۸۷/۰۷/۲۹                              تاريخ نشر خبر :  
 

«زادبوم» براي رسيدن به جشنواره منتظر توجه فارابي است

ابوالحسن داوودي گفت: به دليل عدم پرداخت بخشي از هزينه هاي «زادبوم» توسط بنياد سينمايي فارابي،اين فيلم هنوز در مراحل فني متوقف مانده و اميدوارم به زودي با توجه بنياد سينمايي فارابي به اين فيلم، مشكلات آن حل شود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، اين كارگردان در گفت‌وگويي در مورد آخرين وضعيت پروژه سينمايي «زادبوم» گفت: بخشي از كارهاي فني اين پروژه انجام شد اما به دليل افزايش هزينه‌هاي فيلم به خاطر تورم، اين فيلم در مرحله موسيقي و صداگذاري متوقف ماند تا سرمايه‌گذاران فيلم كه حوزه هنري و بنياد سينمايي فارابي هستند هزينه‌هاي فيلم را تأمين كنند.
    وي افزود: خوشبختانه حوزه هنري اصلاح برآورد ما را پذيرفت و قرار شده كه بخشي از هزينه‌هاي فيلم كه به درصد سرمايه گذاري اين سازمان مربوط است از طريق حوزه هنري پرداخت شود، اما بنياد سينمايي فارابي هنوز هيچ واكنشي به درخواست اصلاح برآورد ما نشان نداده و گويا نمي‌خواهد حتي از محصولي كه در توليد آن سهيم بوده، باخبر شود.
    داوودي ادامه داد: به همين خاطر، كماكان پروژه «زادبوم» در مرحله ساخت موسيقي و صداگذاري متوقف مانده و اميدوارم به زودي با توجه بنياد سينمايي فارابي به اين فيلم مشكلات آن حل شود.
    داوودي در مورد پروژه بعدي خود گفت: سعي مي‌كنم تمام كارهاي مربوط به «زادبوم» را هر چه زودتر به پايان برسانم تا در اولين فرصت ساخت پروژه «رخ ديوانه» را آغاز كنم.
وي در پاسخ به سؤالي در مورد مشاركت بهرام رادان در ساخت اين پروژه گفت: بهرام رادان يكي از اعضاي دفتر داران فيلم است و در كليه توليدات اين دفتر مشاركت دارد.
    برپايه اين خبر، كارن همايونفر موسيقي متن «زادبوم» را مي‌سازد. اين فيلم داستان زندگي چند خانواده در نقاط مختلف دنياست كه اتفاقي آنها را به هم پيوند مي‌دهد. عزت‌الله انتظامي، مسعود رايگان، رويا تيموريان، بهرام رادان، مهدي سلوكي، پگاه آهنگراني، هوشنگ توكلي و جمعي از بازيگران آلماني در اين فيلم به ايفاي نقش پرداخته‌اند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com