1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 410  تاريخ مخابره خبر:  ۲۰/۷/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138707200110  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۳۱:۳۷
    ۱۳۸۷/۰۷/۲۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

جديدترين اخبار از جشنواره بيست و هفتم فيلم فجر

در فاصله 10 روز تا پايان مهلت ثبت‌نام در جشنواره بيست و هفتم فيلم فجر، «حبيب ايل‌بيگي» از اختصاص سالن‌هاي جديد به جشنواره، تغيير سالن سينماي رسانه‌ها و كاهش سهيمه اهالي رسانه خبر داد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «حبيب ايل‌بيگي» مدير روابط عمومي بنياد سينمايي فارابي و جشنواره فيلم فجر، در گفت‌وگويي در مورد جديدترين اخبار درباره بيست و هفتمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر سخن گفت.

10 روز تا پايان مهلت ثبت‌نام
«ايل‌بيگي» گفت: بر اساس قانون جديد شركت در جشنواره فيلم فجر، سي‌ام مهر ماه مهلت ارائه فرم درخواست شركت در جشنواره است كه با اين حساب، ده روز به آخرين مهلت ثبت نام و پركردن فرم براي حضور در اين جشنواره باقي مانده است و صاحبان فيلم‌هايي كه مايل به ثبت نام در جشنواره هستند مي‌توانند تا پايان اين مهلت، فرم‌هاي خود را به دبيرخانه جشنواره ارسال كنند.

سالن‌هاي جديد به جشنواره مي‌پيوندند
وي افزود: جلسات كميته عالي اجرايي جشنواره هر هفته برگزار مي‌شود. اين كميته در كنار ساير وظايف خود كار انتخاب سالن‌هاي نمايش فيلم را براي جشنواره فيلم فجر آغاز كرده و از هفته گذشته شروع به بازديد سينماهاي تهران و مجموعه‌هاي چند سالنه جديدالاحداث كرده است تا از مناسب‌ترين سينماها و سالن‌ها براي جشنواره استفاده كند.

سينماي رسانه‌ها امسال كوچك‌تر مي‌شود
«ايل بيگي» در پاسخ به سوالي در مورد سينماي ويژه مطبوعات و رسانه‌هاي جمعي گفت: بحث انتخاب اين سالن در حال بررسي است. سال گذشته ما سالن «سينما صحرا» را با توجه به ظرفيت سالن و سالن‌هاي انتظار مناسب آن براي نمايش فيلم براي مطبوعات و رسانه‌هاي جمعي انتخاب كرديم و باتوجه به اين كه اين سالن نياز به بازسازي داشت، در نظر داشتيم تا اين سينما براي جشنواره امسال بازسازي كلي شود.
وي ادامه داد: مؤسسه سينما شهر 50 درصد از هزينه بازسازي را متقبل شد اما متأسفانه مسئولان اين سينما تمايلي به بازسازي آن ندارند و وقتي اين سينما در اختيار ما نباشد بايد گزينه‌هاي ديگري را بررسي كنيم كه تعداد صندلي كمتري دارد و اين موضوع ما را با مشكل مواجه خواهد كرد.

حذف خبرنگاران و نويسندگاني كه كارت دارند اما به جشنواره نمي‌آيند
مديرروابط عمومي جشنواره فيلم فجر تصريح كرد: سال گذشته با تحليل محتواي كار هر رسانه و بررسي آمار ورود و خروج‌ها به سينما، با استفاده از كارت هوشمند آمار خوبي از افراد حاضر در اين جشنواره به دست آورده‌ايم و در مقابل آن كساني را نيز داشتيم كه با وجود گرفتن كارت ويژه سينماي رسانه‌هاي جمعي حتي يك بار هم به اين سينما نيامده‌اند و قطعا امسال در خدمت اين افراد نخواهيم بود.
ايل‌بيگي گفت: اميدواريم امسال با كمك خود رسانه‌ها بتوانيم به تعداد واقعي افراد علاقه‌مند و فعال در عرصه مطبوعات سينمايي دست پيدا كنيم تا بتوانيم شرايط خوبي را براي اين افراد ايجاد كنيم.

بررسي پرديس ملت براي ميزباني جشنواره فيلم فجر
ايل‌بيگي در پايان در مورد استفاده از پرديس سينمايي ملت براي يكي از بخش‌هاي جشنواره فيلم فجر سال جاري گفت: اين مجموعه كه امكانات بسيارخوبي دارد بازبيني شده و در حال بررسي هستيم كه اين مجموعه براي كدام بخش از جشنواره مناسب است.


انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com