1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 266  تاريخ مخابره خبر:  ۱۵/۷/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138707150101  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۰۱:۱۴
    ۱۳۸۷/۰۷/۱۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

برپايي نشست آموزشي- تخصصي مستندسازان در جشنواره پليس

همزمان با برپايي سومين جشنواره فيلم پليس، نشست آموزشي- تخصصي يك روزه‎، ويژه مستندسازان فعال كشور در خانه هنرمندان برگزار خواهد شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از روابط عمومي سومين جشنواره فيلم پليس، اين نشست در پي امضاي تفاهم‎نامه‎اي بين سيدعليرضا سجادپور (دبير جشنواره فيلم پليس) و سيد مجتبي ميرطهماسب (رئيس انجمن مستندسازان)، آذرماه امسال همزمان با روزهاي برگزاري اين جشنواره در تهران تشكيل مي‎شود.
    بنا بر اين گزارش، هدف از برپايي اين نشست تخصصي، آشنايي بيشتر سينماگران مستندساز با موضوعات مورد نظر ناجا پيرامون معرفي آسيب‎ها،رفتارها و ناهنجاري‎هاي اجتماعي و راه‎هاي پيشگيري از آنها در قالب توليدات تصويري مستند جهت نمايش در بين مخاطبان ناجا اعم از خانواده‎ها، دانش‎آموزان و مسئولين مرتبط است.
    در اين نشست، چند تن از سينماگران برجسته و اساتيد دانشگاه به همراه برخي مديران بخش‎هاي مختلف نيروي انتظامي، نقش مستند اجتماعي و ضرورت توسعه توليد آنها در بهبود و جلوگيري از وقوع برخي آسيب‎هاي اجتماعي را تشريح مي‎كنند.
    همچنين دستيابي به راهكارهاي مناسب و موثر براي گسترش تعامل مستمر ميان جامعه مستندسازان كشور با نهادهاي متولي برقراري امنيت اجتماعي در جامعه از ديگر اهداف برگزاري اين اين نشست آموزشي- تخصصي است.
    دست اندركاران سومين جشنواره فيلم پليس در رويكردي جديد تلاش مي‎كنند طي هماهنگي با مراكز، محافل و انجمن‎هاي صنفي سينمايي، از ظرفيت‎ها و توانمندي‎هاي آنان در رونق بيشتر اين اقدام فرهنگي- هنري استفاده كرده و زمينه همكاري مشترك آنان با ناجا را پس از برگزاري جشنواره نيز فراهم نمايند.
    بنابر اين گزارش، اين جشنواره از 19 تا 22 آذر ماه سالجاري در تهران برگزار شده و در حال حاضر دبيرخانه آن به نشاني شهرك قدس- بلوار فرحزادي- فلامك شمالي- خيابان 15- پلاك 25 آماده دريافت آثار هنرمندان است. همچنين علاقه‎مندان مي‎توانند آثار فيلمنامه خود را علاوه برمراجعه حضوري از طريق سايت اينترنتي اين جشنواره به نشاني www.policefilm.ir ارسال كنند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com