1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 431  تاريخ مخابره خبر:  ۵/۵/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138705050108  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۲۹:۴۳
    ۱۳۸۷/۰۵/۰۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

انجمن عكاسان، نمايشگاه 40 عكس «خسرو شكيبايي» را برپا مي‌كند

رئيس انجمن عكاسان سينماي ايران گفت: اين انجمن درصدد است نمايشگاهي از چهل عكس زنده‌ياد «خسرو شكيبايي» را در چهلمين روز درگذشت اين بازيگر برپا كند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «امير عابدي» اظهار داشت: انجمن عكاسان سينماي ايران درصدد است تا در مراسم چهلم درگذشت «خسرو شكيبايي» نمايشگاهي از چهل عكس وي را برپا كند.
    وي افزود: اين نمايشگاه، فعلا درحد طرح است و ما براي عملي ساختن آن در حال مذاكره هسيتم. البته برگزاري آن جدي است اما هنوز مكان برپايي آن مشخص نيست.
    عابدي گفت: ايده برپايي اين نمايشگاه به پيشنهاد دوستان عضو انجمن شكل گرفته است. البته مسئوليت ما تهيه عكس‌ها و چاپ آنها است و براي مشخص شدن محل برگزاري آن بايد با خانه سينما هماهنگ كنيم اما تلاش ما بر اين است كه افتتاح نمايشگاه در چهلم مرحوم شكيبايي صورت گيرد.
    وي درباره ديگر فعاليت‌هاي انجمن عكاسان سينماي ايران گفت: علاوه بر فعاليت‌هاي صنفي و رفاهي براي حضور در جشن دوازدهم سينماي ايران در حال فعاليت هستيم.
    عابدي گفت: از ديگر فعاليت‌هاي جدي ما در انجمن جدي‌گرفتن بحث آموزش است و پيگير هستيم تا كلاس‌ها و كارگاه‌هايي را به‌خصوص در زمينه عكاسي ديجيتالي برپا كنيم.
    عابدي همچنين گفت: اين روزها مشغول كار در فيلم سينمايي «بيژن شكرريز» هستم كه به تهيه‌كنندگي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان ساخته مي‌شود. همچينن از كارهاي من كه اكران نشده مي‌توانم به فيلم‌هاي «سه زن» ساخته «منيژه حكمت» و فيلم «صداها»‌ساخته «فرزاد مؤتمن» اشاره كنم.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com