1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 363  تاريخ مخابره خبر:  ۳۱/۴/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138704310101  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۱۶:۵۱
    ۱۳۸۷/۰۴/۳۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

«هميشه پاي يك زن در ميان است» در سعدآباد به نمايش در آمد

فيلم سينمايي «هميشه پاي يك زن در ميان است» به كارگرداني «كمال تبريزي» با حضور جمعي از عوامل فيلم و اهالي سينما ديشب در سينما سعدآباد به نمايش در آمد.

به گزارش سايت سينمايي سوره، اجراي مراسم اكران خصوصي آخرين فيلم تبريزي كه با حمايت مالي نمايندگي «سواچ» سوييس برگزار مي‌شد بر عهده «الهام چرخنده» بود.
براين اساس،«محسن علي‌اكبري» تهيه‌كننده «هميشه پاي يك زن در ميان است» در ابتداي اين مراسم با گراميداشت ياد و خاطره خسرو شكيبايي اظهار داشت: ما اگر مي‌دانستيم كه اين بازيگر تواناي سينماي مي‌خواهد از ميانمان برود، به هيچ وجه اين مراسم را برگزار نمي‌كرديم و حتي اگر بعد از درگذشت خسرو شكيبايي، مي‌توانستيم زمان اين مراسم را تغيير بدهيم، حتما اين كار را مي‌كرديم، اما متأسفانه مجبور بوديم كه اين مراسم را برگزار كنيم.
وي افزود: با اين حال روح خسرو شكيبايي آنقدر بلند و متعالي است كه از برگزاري چنين مراسمي خوشنود مي‌شود.
مازيار ميري(مجري طرح)،داريوش بابائيان (پخش‌كننده)،سيروس الوند و چند تن از عوامل فيلم «هميشه پاي يك زن در ميان است» نيز درسخنان كوتاهي درگذشت خسرو شكيبايي را تسليت گفتند.
در ادامه اين مراسم از طرف نمايندگي «سواچ» سوييس هدايايي به عوامل اين فيلم تقديم شد و توسط خوانندگان جوان پاپ ،موسيقي اجرا شد.
بنابر اين گزارش،پس از پايان نمايش فيلم نيز، مستندي از مراسم تشييع و خاكسپاري خسرو شكيبايي به نمايش در آمد.اين مراسم از ساعت 19:30 آغاز و تا نيمه شب ادامه داشت.
«هميشه پاي يك زن در ميان است» كه قرار است در گروه سينمايي قدس پس از «تيغ زن» اكران شود،با بازي گلشيفته فراهاني،مهران مديري،حبيب رضايي،رضا كيانيان ، اسماعيل خلج همراه است.فيلمنامه اين اثر را رضا مقصودي و كمال تبريزي با نگاهي به مجموعه داستانهاي سيد مهدي شجاعي نوشته‌اند كه توسط نغمه ثميني بازنويسي شده است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com