1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 432  تاريخ مخابره خبر:  ۳۰/۲/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138702300000  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۳۰:۴۹
    ۱۳۸۷/۰۲/۳۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

مدير چتر سينماي ايران در بازار فيلم كن:

ظرفيت مطلوبي براي بازاريابي سينماي ايران در کن فراهم شده است

مدير چتر سينماي ايران در بازار فيلم کن گفت : ظرفيت مطلوبي براي بازاريابي سينماي ايران در بازار کن فراهم شده است .

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از روابط عمومي بنياد سينمايي فارابي، "امير اسفندياري" بسترسازي براي اکران فيلم هاي ايراني در کشورهاي مختلف و پخش از شبکه هاي تلويزيوني خارجي، بازاريابي براي محصولات سينماي ايران، هماهنگي براي خريد آثار خارجي قابل نمايش در سينماهاي ايران و جشنواره هاي ايراني (فجر و کودک) ، تبادل نظر با دست اندرکاران حرفه اي سينما براي حضور در ايران و داوري جشنواره هاي داخلي و زمينه سازي براي حضور سينماي ايران در ديگر رويدادهاي معتبر را از جمله فعاليت هاي نمايندگان سينماي ايران در بازار کن عنوان کرد.
    وي تصريح کرد : با فضايي که فراهم شده 8 نفر از کارشناسان و مسئولان معاونت سينمايي شامل نمايندگان بنياد سينمايي فارابي، مرکز گسترش سينماي مستند و تجربي و اداره ارزشيابي و نظارت بر سينماي حرفه اي، به صورت روزانه با تماشاي آثار ديگر کشورها، به بحث و تبادل نظر با دست اندرکاران حرفه اي حوزه هاي پخش و بازاريابي فيلم و نمايندگان جشنواره هاي مختلف مي پردازند .
    اسفندياري خاطر نشان کرد: اين گونه بازارها فرصت بسيار مغتنمي براي سينماي ايران است و براي بهره گيري از نتايج کوتاه مدت و طولاني مدت آن، بايد تلاش گسترده اي کرد. در واقع دورنماي حضور تجاري و در بعدي ديگر حضور هنري سينماي ايران در همين بازارها تعيين مي شود به همين دليل دست اندرکاران حاضر از سينماي ايران در بازار کن، تلاش گسترده اي را براي استفاده از تمامي نتايج بازار کن انجام مي دهند.
    وي در بخش ديگري از صحبت هاي خود به نمايش فيلم هاي ايراني در سالن هاي نمايش بازار فيلم کن اشاره کرد و ادامه داد : مخاطب بازار کن ، مخاطب حرفه اي سينماست. در واقع هر فردي که در بازار کن حضور مي يابد نماينده يک سازمان، جشنواره و يا يک کمپاني معتبر پخش و بازاريابي فيلم است. به همين دليل تعداد زيادي از توليدات سينماي ايران در طول دو يا سه سال گذشته در اين بازار ارايه شده و برنامه ريزي براي نمايش 18 فيلم ايراني منتخب در بازار کن صورت گرفته و تاکنون 9 فيلم به روي پرده رفته است و با استقبال مناسبي هم رو به رو شده اند .
    چتر سينماي ايران با فعاليت 8 موسسه و با مديريت بنياد سينمايي فارابي در بازار جشنواره کن فعاليت مي کند بازار فيلم کن تا 5 خرداد ماه ادامه دارد.
    گفتني است علاوه نمايندگان معاونت امور سينمايي ، سازمان هايي چون صدا و سيما ، کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان ، موسسه فرهنگي هنري شهيد آويني ، حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي و شرکت هاي خصوصي عرضه کننده فيلم در بازار فيلم حضور دارند.

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com