1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 405  تاريخ مخابره خبر:  ۷/۲/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138702070101  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۵۶:۱۰
    ۱۳۸۷/۰۲/۰۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

به بهانه فرارسيدن شصتمين سال اشغال سرزمين فلسطين؛

فيلم مستند «سواحل اشك و زيتون» در سالن سينما حقيقت به نمايش در مي‌آيد

 عصر سه‌شنبه هفته جاري (دهم ارديبهشت ماه 1387) و به بهانه‌ي فرارسيدن شصتمين سال اشغال سرزمين فلسطين توسط رژيم صهيونيستي، فيلم مستند بلند «سواحل اشك و زيتون» ساخته «رضا برجي» كه نمايانگر مظلوميت و مقاومت در برابر آتش تهاجم نيروهاي اسرائيلي است، در سالن سينما حقيقت «مركز گسترش سينماي مستند و تجربي» به نمايش درآمده و سپس جلسه پرسش و پاسخ، با حضور كارگردان اين مستند، برگزار خواهد شد.

به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از روابط عمومي مركز گسترش سينماي مستند و تجربي، اين فيلم مستند كه به مدت 80 دقيقه، وقايع جنگ 33 روزه و مقاومت حزب‌ا... لبنان در برابر حملات رژيم صهيونيستي را به تصوير مي‌كشد، رأس ساعت 17 عصر روز سه‌شنبه (دهم ارديبهشت ماه 1387) در سالن سينما حقيقت اين «مركز» به نمايش درآمده و سپس جلسه پرسش و پاسخ و گفت و گو با «رضا برجي» كارگردان فيلم مستند مذكور، برگزار خواهدشد.
برپايه اين گزارش،‌ «رضا برجي» عكاس و فيلمساز مشهور جنگ، ركوردار سفر به مناطق بحراني و جنگي جهان است و تاكنون به عنوان خبرنگار، عكاس، فيلمبردار و مستندساز، در 14 جنگ معاصر نظير جنگ تحميلي عراق و ايران، جنگ‌هاي افغانستان، قره باغ، كشمير، چچن، بوسني و هرزگوين، عراق و آمريكا، كوزوو، لبنان، ‌سودان، سومالي و ... حضور داشته و ضمن نگارش چندين كتاب خاطرات و مقاله، بيش از 15 نمايشگاه انفرادي و گروهي عكاسي در كشورهاي مختلف جهان برپا نموده‌است.
گفتني‌است، تماشاي فيلم مستند «سواحل اشك و زيتون» و حضور در جلسه پرسش و پاسخ آن، براي عموم آزاد است و علاقمندان جهت شركت در اين برنامه، مي‌توانند رأس ساعت 17 عصر روز سه‌شنبه (10/2/87) به سالن سينما حقيقت واقع در خيابان سهروردي شمالي، ميدان شهيد قندي، شماره 17،‌ مركز گسترش سينماي مستند و تجربي مراجعه نمايند.
 
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com