1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 333  تاريخ مخابره خبر:  ۲۴/۱۱/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138611240001  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۳۰:۰۹
    ۱۳۸۶/۱۱/۲۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

رسانه هاي آلماني عنوان كردند:

«آواز گنجشك ها» بخت جدي دريافت خرس طلايي جشنواره برلين

به اعتقاد رسانه هاي آلمان فيلم «آواز گنجشك ها» ساخته مجيد مجيدي از اقبال خوبي براي دريافت جايزه خرس طلايي پنجاه وهشتمين جشنواره فيلم برلين موسوم به برلينر آلي برخوردار است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از خبرگزاري ها، نشريه نت تريبيون از جمله اين رسانه ها بود كه روز سه شنبه با انتشار گزارشي درباره اين فيلم به بررسي آثار مجيدي و نيز سينماي ايران پرداخت.
    اين نشريه نوشت: فيلم آواز گنجشك ها با مضمون بديع و تازه و با ساختاري حساب شده در رديف برترين هاي جشنواره فيلم برلين براي دريافت جايزه نخست خرس طلايي قرار دارد.
    اين در حالي است كه فيلم آواز گنجشك ها جوايز برتر بيست و ششمين جشنواره بين المللي فيلم فجر را در رشته هاي تدوين، موسيقي متن و چهره پردازي را بدست آورد و سيمرغ زرين اين جشنواره در زمينه كارگرداني هم به مجيدي اعطا شد.
    پيش از اين «ديتر كاستليك» رييس جشنواره فيلم برلين هم از فيلم آواز گنجشك ها تمجيد كرده و آنرا فيلمي عالي دانسته بود.
    كوستليك در برلين گفت: با مشاهده اين فيلم احساس بسيار خوبي به انسان دست مي دهد و من تنها مي توانم بگويم كه اين اثر واقعاً از آن دسته فيلم هاي زيبايي است كه آنرا بايد در عصر يك روز تعطيل به همراه خانواده مشاهده كرد.
    رييس جشنواره فيلم برلين افزود: فيلم «آواز گنجشك ها» يك چهره بسيار همدردانه از مردي را نشان مي دهد كه روستا را ترك مي كند و به شهر مي رود و بعدها دوباره به همان روستاي خود بازمي گردد، برعكس فيلم هاي ديگر ايراني، تصوير تاريك از چهره ايران ترسيم نمي كند.
    در پنجاه و هشتمين جشنواره فيلم برلين كه از روز 18 بهمن ماه كار خود را در پايتخت آلمان آغاز كرده و تا 28 بهمن هم ادامه خواهد داشت، چندين فيلم از كارگردانان ايراني از جمله «سه زن» ساخته «منيژه حكمت» و نيز «بودا از شرم فرو ريخت» ساخته «حنا مخملباف» محصول مشترك ايران و فرانسه در بخش هاي مختلف آن حضور دارند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com