1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 321  تاريخ مخابره خبر:  ۱۷/۱۱/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138611170100  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۴۰:۴۵
    ۱۳۸۶/۱۱/۱۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

محرابي مدير سينما آزادي در گفتگوي اختصاصي با سوره:

تاريخ سينما را در سينما آزادي تكرار مي كنيم

سينما آزادي محلي براي نمايش فيلم هاي با كيفيت و خاطره انگيز سينماي ايران و جهان خواهد بود.

محرابي مدير سينما آزادي در گفتگو با خبرنگار سايت سينمايي سوره، ضمن بيان اين مطلب در خصوص فعاليت مجدد اين سينما، تصريح كرد: سالن هاي سينما براي نمايش فيلم آماده اند، اما به دليل اينكه اين سينما در حال حاضر به عنوان يك مجتمع فرهنگي صاحب حواشي ديگري غير از نمايش فيلم ها است، بايد تا آماده شدن كامل فضاهاي ديگر سينما صبر كرد. هرچند كه اين آماده سازي هيچ تأثيري بر فعاليت فعلي آن ندارد. وي در خصوص گشايش رسمي سالن گفت: در حال حاضر سينما براي جشنواره مشغول به فعاليت است اما در فاصله بين برگزاري جشنواره تا نوروز مصلحت نيست كه فيلمي را در اينجا اكران كنيم و قصد داريم كه نخستين نمايش فيلم هاي اين سينما در ايام نوروز باشد كه براي فروش هم لطمه اي به فيلم وارد نشود.
محرابي درباره برنامه هاي نمايش فيلم در اين سينما توضيح داد: يكي از سالن ها را براي نمايش فيلم هاي روز ايراني در نظر گرفته ايم كه در گروه هاي سينماي تهران جاي خواهد گرفت، سالن ديگري را براي نمايش فيلم هاي انيميشن و به ويژه آثار توليد شده براي كودكان و نوجوانان در نظر گرفته ايم.
سالن ديگري را به طور اختصاصي در اختيار نمايش فيلم هاي كوتاه و مستند قرار مي دهيم و سالن ديگري هم به نمايش فيلم هاي تاريخ سينما، كه برخي از اين فيلم ها را نسل جديد با آنها مواجهه پيدا نكرده اند آثاري چون: ده فرمان، اسپارتاكوس و فيلم هايي از اين دسته. ضمن اينكه قصد داريم سينما آزادي محل امني براي خانواده ها شود تا آنها بتوانند با اطميناني كامل در سينما حاضر شوند.
به طور طبيعي در پيامد برگزاري جشنواره ها سينما آزادي نيز حضور خواهد داشت. وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا سينما آزادي در بازگشايي مجدد مي تواند همان خاطره خوش گذشته را تكرار كند، گفت: مخاطبان، به دليل خاطره هايي كه از اين سينما و فيلم هاي اكران شده اش دارند، به طور حتم با توجه به تجهيز شدن امكانات و فضاي مدرني كه سينما پيدا كرده مي توانند با آن خاطرات گذشته را تكرار كنند، سعي مي كنيم كه چنين اتفاقي دوباره در اين محل رخ دهد. محرابي در پايان درباره نمايش آثار توليد شده حوزه هنري در اين سينما تصريح كرد: ديگر اين سينما، سينماي شخص و يا نهاد خاصي نيست، بلكه اينجا محيطي است كه بايد نگاهي كلي به تمام آثار داشته باشد. اگر فيلم هاي حوزه هنري آن معيارهايي را كه براي اين سينما مهم است داشته باشد، به طور مسلم اين سينما اكران كننده اين فيلم ها خواهد بود و ما تلاشمان اين است كه براي حفظ شأن اين سينما فيلم هايي با كيفيت مطلوب را به نمايش درآوريم.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com