1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 371  تاريخ مخابره خبر:  ۱۴/۱۱/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138611140103  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۵۸:۲۴
    ۱۳۸۶/۱۱/۱۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

45 مجموعه سينمايي و 16 سالن تئاتر افتتاح مي‌شود

رئيس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، از افتتاح 45 سالن سينما و 16 سالن تئاتر و افزايش ساعات فعاليت فرهنگسراها و خانه‌هاي فرهنگ خبر داد.

به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از اداره كل روابط عمومي اين سازمان، احمد نوريان در مراسم توديع و معارفه مدير فرهنگي هنري منطقه 6 اين سازمان، افزايش ساعات كار مراكز را به دليل ارايه خدمات بيشتر به شهروندان عنوان كرد و افزود: مراكز از ساعت 16 به بعد و ايام جمعه با حداقل نيروي انساني به شهروندان خدمات ارايه مي‌كنند.
وي از تصويب اساسنامه سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران خبر داد و گفت: اين اساسنامه فكري و فرهنگي است و با تشكيل هيات مديره، بازوي هدايت‌كننده‌اي به ياري اين سازمان مي‌شتابد.
به گفته نوريان حقوق كاركنان سازمان فرهنگي هنري، از بودجه شهرداري‌ كل پرداخت مي‌شود و بودجه اين سازمان به كل صرف فعاليت‌هاي فرهنگي هنري مي‌شود.
وي با اشاره به تشكيل شوراي فرهنگي اجتماعي در تمامي مناطق شهرداري، يادآور شد: در اين شورا تعامل مديريت شهري با مديران فرهنگي هنري و شهروندان افزايش مي‌يابد و علاوه بر حضور شهرداران مناطق و معاونان و مديران فرهنگي هنري مناطق سازمان فرهنگي هنري، 2 تن از نخبگان علمي در اين شورا فعاليت خواهند داشت.
معاون اجتماعي شهردار تهران، تعمير و نگهداري اماكن اين سازمان را به عده شركت خاوران واگذار كرد و گفت: مسئوليت نظارت بر ساخت كليه فيلم‌هاي شهرداري نيز به عهده موسسه توسعه تصوير شهر است.
در پايان اين مراسم زهرا گلرو مفرد به عنوان مدير فرهنگي هنري منطقه 6 و رئيس فرهنگسراي بانو معرفي و از زحمات فاطمه شاه‌مرادي تقدير شد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com