1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 371  تاريخ مخابره خبر:  ۱۳/۱۱/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138611130102  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۲۰:۵۱
    ۱۳۸۶/۱۱/۱۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

با درخواست دبير جشنواره برلين :

فيلم آواز گنجشک‌ها تنها در بخش ملي فيلم جشنواره فجر به نمايش درمي آيد

فيلم "آواز گنجشک ها" ساخته "مجيد مجيدي" که در دو بخش رقابتي ملي و بين‌المللي جشنواره فيلم فجر حضور داشت با توجه به درخواست "ديتر گاسليک" دبير جشنواره بين‌المللي فيلم برلين از جشنواره فجر ، از بخش جام جهان نما- مسابقه بين‌الملل جشنواره فجر خارج ‌شد.

به گزارش خبرنگار سايت سوره به نقل از روابط عمومي جشنواره فيلم فجر ، دکتر "مجيد شاه حسيني" دبير جشنواره فيلم فجر پس از دريافت نامه مدير جشنواره برلين ، با درخواست ايشان با توجه به اهميت حضور بين‌المللي سينماي ايران موافقت کرد.
بر اساس قوانين برخي از جشنواره هاي معتبر جهان ، فيلم هاي بلند سينمايي بخش مسابقه ، معمولا براي اولين بار در اين جشنواره‌ها به روي پرده مي روند و با توجه به اعتبار بين‌المللي جشنواره فيلم فجر ، آواز گنجشک ها تنها مي توانست در يکي از اين دو رويداد(فجر يا برلين) حضور يابد .
بر اين اساس و با توجه به همکاري و تعاملات بين دو جشنواره فيلم فجر و برلين ، قرار شد فيلم آواز گنجشک ها در بخش سوداي سيمرغ - مسابقه سينماي ايران جشنواره فيلم فجر و در بخش مسابقه بين الملل جشنواره برلين به نمايش درآيد.
تفکيک بخش بين‌الملل جشنواره فيلم فجر در بيست و ششمين دوره ، باعث توجه بيشتري از سوي ديگر رويدادهاي سينمايي و دست اندرکاران سينماي جهان به اين رويداد شده است .
بر اساس اين تفاهم فيلم آواز گنجشک ها در نيمه دوم جشنواره (??تا ?? بهمن ماه) و در بخش ملي اين رويداد به نمايش در مي آيد و نمايش هاي پنج روز اول اين فيلم از جدول برنامه هاي جشنواره حذف شده است.
 
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com