1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 389  تاريخ مخابره خبر:  ۳۰/۱۰/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138610300203  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۲۳:۲۹
    ۱۳۸۶/۱۰/۳۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

از سوي هيأت انتخاب بخش مواد تبليغي اعلام شد :

پنجاه و شش اثر در بخش مواد تبليغي و اطلاع رساني سينماي ايران جشنواره فيلم فجر رقابت مي‌کنند

56 اثر در بخش مواد تبليغي و اطلاع رساني سينماي ايران بيست و ششمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر رقابت مي کنند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از روابط عمومي جشنواره فيلم فجر، 13 عکس از 10 هنرمند، 9 پوستر از 7 هنرمند، 10 اثر در حوزه گرافيک محيطي از 4 هنرمند،9 آنونس از 4 هنرمند و 6 تيزر از 4 هنرمند در بخش مواد تبليغي و اطلاع رساني سينماي ايران جشنواره رقابت مي کنند.
    در بخش عکس، "مسعود اشتري" با عکس هاي فيلم اقليما ، "الميرا مقدم" با رئيس ، "کورش پيرو" با پيک نيک در ميدان جنگ و آرامش در ميان مردگان ، "گلاره کيازند" با قاعده بازي ، "حسن شجاعي" با چهار انگشتي ، "عبداله عبدي نسب" با جايي در دوردست ، "احمد احمدي" با توفيق اجباري ، سنگ کاغذ قيچي و ستاره مي‌شود، "روح اله آخوندي" با روز سوم ، "مجيد صباغ زاده" با شب به خير فرمانده و "بابک برزويه" با اخراجي ها در جشنواره حضور خواهند داشت .
    در بخش پوستر نيز "امير شيبان‌خاقاني" با فيلم هاي پارک وي، اقليما ، سنگ کاغذ قيچي و اخراجي ها ، رئيس ، پاداش سکوت ، قاعده بازي ، بچه هاي ابدي و خون بازي ، "محمدرضا شريفي نيا" با نصف مال من نصف مال تو و اخراجي ها ، "حيدر رضايي" با روز سوم ، خون بازي و اخراجي ها ، "سيروس سليمي خليق" با روز سوم ، "احسان برآبادي" با اتوبوس شب و "علي وزيريان" با خدا نزديک است رقابت مي کنند.
    هنرمندان بخش گرافيک محيطي نيز عبارتند از : "امير شيبان خاقاني" با فيلم هاي اقليما (دو اثر) ، سنگ کاغذ قيچي و پارک وي ، خون بازي ، روز سوم و اخراجي ها ، "احسان برآبادي" با اتوبوس شب و "بهزاد خورشيدي" با قاعده بازي و بچه هاي ابدي .
    آنونس هاي خون بازي از "ميثم مولايي" ، پاداش سکوت ، اتوبوس شب ، سنگ کاغذ قيچي و روز سوم از "امير شيبان خاقاني" ، جايي در دوردست و بچه هاي ابدي از "پويا عزيزي پور" و اقليما و پارک وي از "رضا شيرواني" و تيزرهاي خون بازي از "ميثم مولايي" ، رفيق بد ، خدا نزديک است و اتوبوس شب از "امير شيبان خاقاني" ، قاعده بازي از "امير خوب بخت" و خدا نزديک است از "مهرداد خوش‌بخت" در جشنواره رقابت مي کنند.
    هيات انتخاب و داوري بخش مواد تبليغي و اطلاع رساني سينماي ايران اين آثار را از ميان 156 اثر سيده به دبيرخانه اين بخش انتخاب کردند .
    18 عکس از 15 هنرمند ، 54 پوستر از 12 هنرمند ، 43 اثر در حوزه گرافيک محيطي از 8 هنرمند ، 25 آنونس از 10 هنرمند و 16 تيزر از 6 هنرمند متقاضي حضور در بيست و ششمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر بودند.
    "ايرج تقي پور" تهيه‌کننده، عکاس و مدير جلوه هاي ويژه سينما، "علي سرتيپي" تهيه کننده و پخش کننده سينما ، "امير عابدي" عکاس سينما ، "رضا عابديني" گرافيست ، "مهدي کرم پور" کارگردان و تيزرساز و "حسين گردان" پخش کننده سينما آثار هيات انتخاب و داوري بخش مواد تبليغي و اطلاع رساني سينماي ايران جشنواره فيلم فجر هستند.
    بيست و ششمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر از 12 تا 22 بهمن در تهران برگزار مي‌شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com