1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 364  تاريخ مخابره خبر:  ۲۷/۹/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138609270203  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۲۷:۳۳
    ۱۳۸۶/۰۹/۲۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

عبدالرضا كاهاني:

دوست دارم "آن جا" اينجا به نمايش درآيد

عبدالرضا کاهاني از علاقه خود و مذاکره با تهيه‌کننده خارجي فيلم سينمايي "آن جا" براي حضور در جشنواره فيلم فجر امسال خبر داد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از مهر، عبدالرضا کاهاني درباره مراحل فني فيلم سينمايي "آن جا" گفت: "اين فيلم هم اکنون توسط خودم و شيما منفرد در مراحل پاياني تدوين قرار دارد و آرش قاسمي به تازگي صداگذاري آن را آغاز کرده است."
    وي درباره ساخت موسيقي فيلم افزود: "بخشي از فيلم "آن جا" در مورد موسيقي است و شخصيت اصلي فيلم نيز خود يک استاد پيانو است. به همين دليل ما با استفاده از موسيقي‌هاي زنده که در طول فيلم نواخته شده و ضبط آنها با کيفيت بهتر، براي فيلم آهنگ مي‌سازيم و به همين دليل قرار نيست براي فيلم با آهنگسازي قرارداد ببنديم."
    کاهاني درباره حضور فيلم "آن جا" در جشنواره فيلم فجر امسال گفت: "با توجه به تعهداتي که با تهيه‌کننده فيلم دارم، بايد تا 10 روز آينده نسخه اوليه را به آنها تحويل بدهم. اما خيلي علاقمندم فيلم در جشنواره فجر امسال به نمايش درآيد. به همين دليل با تهيه‌کننده خارجي فيلم مذاکره کرده و اميدوارم تا چند روز آينده براي حضور فيلم در جشنواره اقدام‌هاي لازم را انجام دهم."
    "آن جا" در فيلمنامه و ساختار مانند يک اثر تجربي است و به لحاظ ساختاري با "آدم" فيلم قبلي‌ اين کارگردان تفاوت‌هايي دارد. در خلاصه داستان اين فيلم که به صورت سياه و سفيد فيلمبرداري شده آمده است: "اگر اطراف خانه‌ام را حصار بکشي مي‌روم ... حصار را برداري مي‌مانم."
    در "آن جا" مزدک ميرعابديني، شهرزاد سخن‌سنج، مانا ربيعي، جعفر توکلي، بابک والي، سولماز صديق افشار و مهران احمدي بازي مي‌کنند و ساير عوامل آن عبارتند از نويسنده: ع. کاهاني و م. ميرعابديني، مدير فيلمبرداري: مسعود سلامي، صدابردار: مازيار رزاقي، مدير توليد: حميد شيخ‌محمدي، دستيار و برنامه‌ريز: مهران احمدي و عکاس: جواد جلالي.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com