1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 452  تاريخ مخابره خبر:  ۱۷/۹/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138609170206  ساعت مخابره خبر: ۱۰:۱۸:۵۲
    ۱۳۸۶/۰۹/۱۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

با حمايت مؤسسه سينما شهر انجام گرفت

تعويض و نصب 16 هزار و 710 صندلي جديد و مدرن در 52 سينماي كشور

از اوايل سال گذشته تا نيمه نخست سال جاري با حمايت مؤسسه سينماشهر، «16هزار و 710» صندلي جديد و مدرن در سينماهاي كشور نصب شده است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از روابط عمومي مؤسسه سينماشهر، تعريف صندلي متناسب، استاندار و زيبا و نحوه چيدمان آن در سالن‌هاي نمايش، از مهمترين عواملي است كه در سينماهاي قديمي غالبا به آن توجه نشده است به همين منظور مؤسسه سينماشهر وابسته به معاونت سينمايي با بهره گيري از استانداردهاي روز دنيا و بررسي كارشناسي در اين خصوص تعويض صندلي‌هاي قديمي را با توجه به معيارهايي چون، فاصله صندلي‌هاي سالن نمايش حداقل 120 سانتمتر و از بين بردن راهروي مياني و عريض نمودن راهروهاي كناري در دستور كار خود قرار داده است.
    همچنين در سال 85 با حمايت مؤسسه سينماشهر، 9720 صندلي جديد و 35 سينماي كشور نصب شده است و در 6 ماه نخست سال جاري نيز تعويض و نصب 6990 صندلي جديد و مدرن در 17 سينماي كشور انجام گرفته است.
    سالن هاي نمايش «فرهنگ» خميني شهر، «بهمن» كاشان، «جوان2»، «جوان3»، «پايتخت» و «ايوان عطار» تهران، «بهمن» شهركرد، «قدس» بيرجند، «استقلال» زنجان، «آسيا» و «قيام» شيراز، «بهمن» قزوين، «هلال احمر» انزلي، «آزادي» لنگرود، «آزادي» بابل، «كانون پرورش» و «قدس» همدان، 17 سينماهايي هستند كه صندلي هاي سالن نمايش آنها در 6 ماهه نخست سال جاري تعويض شده است.
    علاوه بر تعويض صندلي هاي سالن نمايش، مؤسسه سينماشهر در جهت فراهم آوردن امكانات رفاهي مخاطبان پيش از شروع فيلم، تعويض صندلي‌هاي سالن انتظار را هم را در دستور كار خود قرار داده است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com