1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 408  تاريخ مخابره خبر:  ۱۳/۹/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138609130214  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۰۸:۴۴
    ۱۳۸۶/۰۹/۱۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

پسياني با "موش" قرارداد بست

آتيلا پسياني به جمع بازيگران "موش" به کارگرداني شاهد احمدلو پيوست تا اين پروژه سينمايي از صبح فردا چهاردهم آذرماه در تهران کليد بخورد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، تهيه‌کننده فيلم سينمايي "موش" درباره روند توليد اين پروژه گفت: "پيش از اين بازي يوسف تيموري و شهرام حقيقت‌دوست در اين فيلم قطعي شده بود که طي روزهاي اخير شهاب عسگري و شاهد احمدلو نيز به جمع بازيگران اضافه شدند."
    سعيد سعدي درباره زمان کليد خوردن "موش" نيز افزود: "فيلمبرداري از چهارشنبه 14 آذر در تهران شروع مي‌شود و حدود 20 روز طول مي‌کشد. پس از آن عازم آبادان خواهيم شد و به مدت 10 روز آنجا کار مي‌کنيم و يک هفته هم در شهرهاي عراق فيلمبرداري خواهيم داشت."
    "موش" از محصولات شبکه جهاني الکوثر است. سعدي درباره تقاضاي پروانه ساخت براي اين فيلم گفت: "چون ما قصد داشتيم فيلم "موش" را براي اکران در سينماها آماده کنيم، به پروانه ساخت نياز داشتيم تا براي گرفتن امکانات و همچنين پروانه نمايش جهت اکران در آينده مشکل نداشته باشيم."
    احمدلو نيز "موش" را کاري متفاوت نسبت به دو ساخته سينمايي قبلي خود عنوان کرد و گفت: "اين فيلم تجربه‌اي تازه براي من است و تفاوتي آشکار به لحاظ فرم، محتوا و ساختار با دو ساخته قبلي‌ام دارد. "موش" يک تريلر سياسي است که در آن به مسائل سياسي و تروريستي در عراق پرداخته‌ام. مسائل پيراموني حضور آمريکا در منطقه خاورميانه نيز در بستر آن روايت مي‌شود."
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com