1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 442  تاريخ مخابره خبر:  ۱۱/۹/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138609110210  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۳۹:۳۳
    ۱۳۸۶/۰۹/۱۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

"شب‌زده" تمام شد، "صداها" آغاز مي‌شود

فرزاد مؤتمن از پايان تصويربرداري فيلم تلويزيوني "شب‌زده" و آغاز پيش‌توليد پروژه سينمايي "صداها" از چند روز آينده خبر داد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، موتمن در اين باره گفت: "کار تصويربرداري فيلم تلويزيوني "شب‌زده" چند روز پيش به پايان رسيد و روزهاي آينده وارد مرحله تدوين مي‌شود. يکي دو روز ديگر شاهسواري تدوين اين فيلم تلويزيوني را شروع خواهد کرد و به زودي با انجام ساير مراحل کار "شب‌زده" آماده پخش خواهد شد."
    اين کارگردان سينما درباره پروژه جديد خود نيز گفت: "به زودي پيش‌توليد کار جديدم "صداها" را به تهيه‌کنندگي محمدرضا اعلامي، منيژه حکمت و علي واجدسميعي آغاز مي‌کنيم. "صداها" بر اساس فيلمنامه سعيد عقيقي ساخته خواهد شد و از نظر ما ترکيب بازيگران آن تقريبا مشخص است، اما پس از امضا قرارداد مي‌توان نام آنها را مطرح کرد. اميدوارم فيلمبرداري اين فيلم دي‌ماه امسال کليد بخورد."
    موتمن همچنين درباره روند پروژه سينمايي "جعبه موسيقي" افزود: "خوشبختانه مراحل آماده‌سازي فيلم طبق برنامه پيش رفته و به زودي صداگذاري نهايي نيز توسط علويان انجام خواهد شد. با توجه به فرصت باقيمانده مشکلي براي حضور فيلم در جشنواره نداريم. به احتمال زياد "جعبه موسيقي" در جشنواره بيست و ششم اکران خواهد شد. تيتراژ فيلم هم خاص و متفاوت نيست و سادگي ويژگي اصلي آن است."
    وي درباره فضاي "جعبه موسيقي" گفت: "هميشه سعي کرده‌ام در هر اثرم دنيايي متفاوت را به نمايش بگذارم و فضايي جديد را به تصوير بکشم. دوست دارم مضامين متفاوت و مختلف را تجربه کنم و به همين دليل فضاي بسياري از آثارم شباهتي با هم ندارند و در هر کدام مضموني غيرتکراري را تجربه کرده‌ام. هر يک از آثارم دنيايي جديد بوده‌اند و "جعبه موسيقي" هم از اين قاعده مستثني نيست."
    "جعبه موسيقي" درامي ماورايي و ديني است که موضوع مرگ را دستمايه خود قرار داده و آن را از ديدگاه اسلامي و ديني به تصوير کشيده است. فيلم داستان درباره آشنايي پسربچه‌اي با يک فرشته است که اين آشنايي ماجراهايي را به دنبال دارد. نيکي کريمي، رامبد جوان، نگار جواهريان، شاهرخ فروتنيان، مرتضي احمدي و حسن پورشيرازي در اين فيلم بازي کرده اند.
    "شب‌هاي روشن"، "هفت‌پرده" و "باج‌خور" از جمله آثار سينمايي موتمن در مقام کارگردان است. وي همچنين فيلم تلويزيوني "انتهاي جاده" را نيز آماده پخش دارد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com